استاندار اردبیل با تاكید بر تامین سلامتی و بهداشت مردم گفت : هیچ فردی اجازه عرضه انواع مواد خوراكی ناسالم را در جامعه ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  سید حسین صابری  در نشست شورای سلامت استان اردبیل افزود : اداره ها و ارگانهای ذیربط در صورت مشاهده تحویل مواد خوراكی غیربهداشتی و یا تهیه و عرضه انواع خوراكی ها در محیط های غیر بهداشتی و ناسالم باید به شكل جدی با متخلفان در این ارتباط برخورد قانونی نمایند.

وی گفت : در كنار انجام اقدامها و برخوردهای قانونی با متخلفانی كه اقدام به عرضه مواد خوراكی ناسالم و غیر بهداشتی به مردم می نمایند به موضوع اطلاع رسانی در این ارتباط نیز توجه جدی شود.

صابری افزود: اطلاع رسانی در زمینه غیرقانونی بودن عرضه مواد خوراكی غیربهداشتی و ناسالم یك یادآوری و گوشزد مهم به فروشندگان و عرضه كنندگان اینگونه كالاها می باشد و آنان را با آگاهی از اینكه این كار تخلف محسوب می شود و مجازات دارد از ادامه عرضه مواد غذایی ناسالم باز می دارد.

استاندار اردبیل در ادامه با تاكید بر حفظ جایگاه و حیثیت عسل اردبیل به عنوان فرآورده خوراكی ارزشمند و مخصوص این استان گفت: باید به شكل مقتضی برای مردم و به خصوص مسافران در این زمینه اطلاع رسانی شود تا آنان از خرید و مصرف عسل های تقلبی و آلوده خودداری نمایند./س

برچسب ها: اردبیل ، عرضه ، مواد ، خوراکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.