مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: افزایش تولید ملّی بهانه ای برای صادرات و ارزآوری به کشور در پی توسعه صادراتی است.

علیرضا آقابالایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: تولیدکنندگان تصویب قوانین گوناگون بدون در نظر گرفتن شرایط و ویژگی های بخش تولید را از عوامل جلوگیری کننده در راه تولید می دانند.

وی تصریح کرد: حمایت اصولی از واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ در سال تولید ملّی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید در برنامه های دولتمردان گنجانده شود.

آقابالایی ادامه داد: حمایت از سرمایه گذاران، تقویت تولید و سرمایه گذاری های پایدار را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی یادآور شد: با در نظر گرفتن اهمیت ویژه اقتصاد و شرایط کنونی کشور، می توان تا حدودی از دلایل این نامگذاری برای سال 91 آگاه شد.

وی اظهار داشت: ظرفیت های کلان اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی و بخصوص کشاورزی و استفاده بهینه از آنها بدون تردید جامه عمل بر تولید ملّی و سرمایه ایرانی می پوشاند.

آقابالایی تاکید کرد: عدم رقابت پذیری در بازارهای جهانی به علت افزایش قیمت انرژی، نهاده های تولیدی و ... را باید مانعی در افزایش تولید ملّی قلمداد کنیم./س

برچسب ها: افزایش ، تولید ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.