مدتی است که صحبت پیرامون چاپ سه بعدی بالا گرفته است ، در هنر بیش از پیش استفاده می شود ، ولی به تازگی با کمک آن عضوی برای کودکی ساخته شده است .

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ داستان  اِما داستانی غم انگیز است ، داستان کودکانی است که به دلیل داشتن بیماری نادر قادر به حرکت دادن بازوانش نبود ، اِما دختری دو ساله است که از زمان تولد قادر به بلند کردن اجسام با دست خود نیست و نیاز دارد تا کسی پیشش باشد تا بتواند او را کمک کند .

 در همین حال تکنولوژی چاپ سه بعدی مدتی است که نقل هر مجلسی است از پیشرفتهای شایان متخصصان در ارائه ی پرينترهای سه بعدی که سرعتی نزدیک به پرينتر های دوبعدی دارند ، البته برای چاپ ماکت از آنها استفاده می شود نه برای چاپ بر روی کاغذ ، تا ارائه ی دستگاه های عظیم جسه ای که با گرفتن تنها طرح  تعداد زیادی از آن طرح را تولید می کند که در مصارف صنعتی بسیار پر کاربرد هستند .

ولی حالا پزشکان بیمارستان Delawareاستفاده ی جدیدی از فناوری چاپ سه بعدی کرده اند آنها قطعی را طراحی کرده اند که می تواند به اِما کند تا بازوان خود را به راحتی حرکت دهد ، قطعه ای سبک که حتی کودکی هم سن و سال اِما را نیز اذیت نمی کند.

به لطف چاپ سه بعدی می توان حتی استخوان های شکسته را نیز بهبود بخشید .
از امروز اِما نیز مانند هر کودک دیگری می تواند به راحتی بازی کند ، حرکت کند و شاد باشد و این بهترین استفاده از تکنولوژی را نشان می دهد ./ح


برچسب ها: تکنولوژی ، پرینتر ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار