این وسیله مجهز به ورودي پورت USB و حافظه فلش براي انواع کارت‌ هاي حافظه است تا ظرفيت ذخيره تصاوير را تا هر مقدار که لازم باشد، بالا ببرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بسیاری از تکنولوژی های جدید در دنیای رایانه، موضوعاتی چون کمبود فضا و امکان دسترسی همیشگی را به عنوان اصولی مهم، در خود جای داده اند چراکه دنیای سریع و صنعتی امروز چنین شرایطی را می طلبد.

اگرچه انواع اسپیکرها، مانتیورها و صفحه کلیدهای کوچک طی سالهای اخیر بازار را اشباع کرده اند اما پرینترهای بسیار کوچک از جمله تازه واردان به این عرصه به شمار می روند.

مطمئنا براي همه کاربران جذاب خواهد بود که بتوانند عکس‌ هاي ديجيتالي خود را در هر کجا که هستند، بلافاصله چاپ کنند.



اخیر نوعی چاپگر به بازار عرضه شده که اندازه اين محصول تنها 180 × 70 × 40 ميلي‌ متر بوده و 252 گرم وزن دارد. این چاپگر امکان چاپ عکس در هر زمان و مکانی را محقق می کند.

این وسیله مجهز به ورودي پورت USB و حافظه فلش براي انواع کارت‌ هاي حافظه است تا ظرفيت ذخيره تصاوير را تا هر مقدار که لازم باشد، بالا ببرد.

البته سایر کوچک این چاپگر باعث شده تنها عکس های کوچک قابلیت چاپ توسط این دستگاه را داشته باشند و توسط اين دستگاه تنها مي ‌توان عکس‌ها را تا اندازه‌ 4 × 6 اينچ چاپ کرده و دقت آن را به دلخواه از 300 تا 1200 نقطه در هر اينچ تغيير داد.
برچسب ها: چاپگر ، جیبی ، کوچک ، مجله ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
جالب است
آخرین اخبار