بهرام ابراهيمي گفت: وقتي چنين جشنواره اي راه مي افتد به اين معناست كه ما تخصص لازم براي برنامه سازي را در اختيار داريم و اين بار از مخاطبان حرفه اي خود خواسته ايم كه ما را به نقد بكشند.

به گزاش باشگاه خبرنگاران، بهرام ابراهيمي بازيگر راديو و تلويزيون گفت: علاوه بر شناسايي استعدادهاي نو و بكري كه در خلال اين جشنواره كشف مي شوند مي توان از ديدگاه ديگري نيز اين جشنواره را بررسي نمود و آن اينكه جوانه باعث مي شود نقاط كور برنامه سازي خود را متوجه شويم به اين معنا كه متوجه مي شويم نقاط ضعف ما در چه زمينه هايي است و آنها را برطرف مي كنيم.

وي نقد راديويي را اقدام پسنديده ديگري عنوان كرد كه در اين جشنواره وجود دارد و در اين راستا افزود: به نر من اين بخش به اندازه بخش هاي برنامه سازي براي شبكه جوان حائز اهميت است.

ابراهيمي در پاسخ به اين سؤال كه بازيگري در راديو سخت تر است يا تلويزيون ؟گفت: من سه عرصه دوربين، ميكروفون و صحنه را تجربه كرده ام يبش از 100 تئاتر و بيش از هزار نمايش در راديو بازي كرده ام و كارهاي تلويزيوني فراواني را هم داشته ام فكر مي كنم هر كدام از اين كارها سختي خاص خود را دارد اما در راديو به دليل اينكه دچار محدوديت مي شويم يعني چشم ها بسته مي شود و فقط از طريق صداست كه مي تواني با مخاطب خود ارتباط برقرار كني و براي او تصوير سازي نمايي فكر مي كنم كار در راديو بسيار سخت از دو عرصه تئاتر و تلويزيون است.

وي در باره راه هاي جذب مخاطب در راديو هم گفت: جذابيت برنامه بسيار مهم است اگر در برنامه اي جذابيت وجود داشته باشد به راحتي مي توان مخاطب را با خود همراه كرد حتي در برنامه اي مي شود فني ترين مباحث را مطرح نمود ولي آنقدر جذاب بود كه مخاطب تو را بپذيرد. به نظر من جذابيت داشتن برنامه بسيار مهم است و اين نشان مي دهد كه هر كاري بايد متخصص خود را داشته باشد.

وي توصيه اي هم به تازه كارها داشت: باور كنيد تا بتوانيد به ديگران بباورانيد. در يك كلمه خودتان و كاري را كه مي خواهيد انجام دهيد باور داشته باشيد.من در 13 سالگي تصميم جدي گرفتم كه بازيگر شوم و اين كحار را به طور حرفه اي ادامه دهم هم اكنون هم اين كار را بسيار دوست دارم و علاقه اي به تجربه كردن ساير كارها ندارم.

 جشنواره جوانه عنوان جشنواره برنامه سازي راديو جوان است كه در آن مخاطبان آثار راديويي آماتور خود را از طريق سايت www.javanefestival.irبراي راديو ارسال مي كنند./ي2
برچسب ها: جشنواره ، رادیو ، جوانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.