اولين جشنواره جوان و راديو با عنوان "جوانه" زمينه ساز توليدات فاخر در عرصه راديو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛اولين هم انديشي جوان و راديو با عنوان جشنواره "جوانه" عصر امروز با اهداي جوايز به برگزيدگان به كار خود پايان داد.
بنابراين گزارش؛بهنام احمدپور مباركه مدير راديو جوان؛كشف و شناسايي استعدادها و توانمندي هاي جوانان كشور،معرفي راديو به عنوان يكي از قديمي ترين رسانه كشور و عمق بخشيدن به مخاطبان راديو را از اهداف جشنواره جوانه خواند.
و ي افزود:نيازسنجي و شناسايي هرچه بيشتر ذوق ،سليقه و علاقمندي مخاطبان از مهمترين محورهاي اين جشنواره به شمار مي رود.
وي اظهار داشت:جشنواره جوانه در 2 بخش مسابقه و ويژه با شعار جوان و اميد جوان،سرمايه و آينده طراحي شد كه چهارهزار اثر در بخش مسابقه و بيش از 5 هزار اثر در بخش ويژه به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شد.
مديرشبكه راديويي جوان در اين جشنواره اظهار داشت:جشنواره "جوانه" اتفاق نو و بي سابقه اي در عرصه راديو و آثار راديويي است كه در راستاي شناسايي استعدادهاي جوانان اين مرز و بوم در حوزه توليدات راديويي به شمار مي رود و اميدوارم اين جشنواره زمينه اي در جهت توليدات گسترده و فاخري در راديو ايجاد كند.
اين گزارش مي افزايد؛مينو فلاحي،‌عباس اسعدي مقدم،‌محمود رمضاني،جاويد طباطبايي ،مصطفي اعلمي،‌حسن عظيم زاده،بي بي عالم حسين پرور،محمد حسين شالچيان،‌محمود عراقي،مرجان فرهمند،عارفه موسوي، مليحه چراغي، گلنار رضايي،پونه شفيع و مهسا مقدم از برگزيدگان مسابقه بخش جشنواره جوان و راديو جوانه هستند./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار