امروز دروازه‌های 7 آسمان گشوده می‌شود و فرشتگان با سبدی از ستاره‌های نور به میهمانی زمین می‌آیند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سلام بر زاده پیامبر (ص)، سلام بر گل زیبای فاطمه (س) و علی (ع)، سلام بر مهربان برادر حسین (ع)، سلام بر حسن (ع) که الگوی کمال و آینه جمال است، او که میلادش در نیمه ماه خدا، همچون شکفتن گلی بوستان رمضان را آینه باران کرده است.

سلام بر تو که در خاندان وحی چشم به جهان گشودی‌، در آغوش پیامبر اکرم (ص) بزرگ‌ترین معلم جهان تربیت شدی در دامان عصمت و طهارت پرورش یافتی و در سایه امامت و ولایت به کمال رسیدی.

امروز دروازه‌های هفت آسمان گشوده می‌شود و فرشتگان با سبدی از ستاره‌های نور به میهمانی زمین می‌آیند تا هلهله کنان میلاد تو را جشن بگیرند‌ و به فاطمه برای آوردن چنین فرزندی هزاران درود و تبریک بفرستند.

اینک کوچه‌های مدینه بوی باران گرفته است، بوی بهار، بوی زندگی ... به هر جا که بنگری عطر شکوفه‌های یاس فضا را عطرآگین کرده است.

فاطمه (س) بر سجاده عشق شکرگذار نعمتی پاک و بزرگ مانند توست، تو در سایه فاطمه (س) قد کشیدی، روحت بلند و بلندتر گشت و در نهایت به آسمان رسیدی، می‌دانم هرکس که بخواهد طعم کمال را بچشد باید به تو و خاندان آسمانی‌ات رو کند، ای کریم اهل ‌بیت (ع).

جد بزرگوارت در کودکی تو را به عظمت و بزرگی یاد می‌کرد و این نشان از بزرگی شخصیت والای تو داشت که مانند نگینی بر انگشتری جهان می‌درخشیدی.

قلب پاک، رئوف و پرمهرت ‌درد دردمندان را درد خود می‌دانست، درد دل آنان را با جان و دل می‌شنید و آنان را یاری می‌کرد. 

حسن جان محبت و عطابخشی اهل‌بیت (ع) به ویژه شما کریم اهل‌بیت زبانزد عام و خاص بوده است‌ و تا همیشه در دل ما شیعیان زنده است.

یا امام حسن مجتبی (ع) افسوس که تو هم در زندگی مظلوم بودی و هم اکنون نیز ... ./ج1

برچسب ها: کرمان ، باران ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.