مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری از راه اندازی 10 رشته جدید مهرماه امسال در این دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:
فرزاد محمدی گفت: در سال تحصیلی جدید مراكز پیام نور شهركرد و بروجن در مقطع كارشناسی ارشد در رشته شیمی از مهر ماه جاری دانشجو می پذیرد.
وی، ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه های پیام نور چهارمحال و بختیاری را 15دانشجودر مقطع كارشناسی ارشد رشته شیمی اعلام كرد و افزود: پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها از طریق آزمون سراسری و فراگیر انجام می شود.
محمدی افزود: رشته های جدید مهندسی كشاورزی با گرایش ترویج و آموزش كشاورزی، ژئو مرفولوژی ، آب و هواشناسی در مقطع كارشناسی در مركز پیام نور شهركرد مهر ماه امسال راه اندازی می شود.
مدیر آموزش پیام نور استان چهارمحال و بختیاری همچنین از راه اندازی رشته های جدید مهندسی منابع طبیعی شیلات با گرایش تكثیر و پرورش آبزیان، ترویج آموزش كشاورزی و مهندسی كشاورزی گرایش علوم و صنایع غذایی در مركز اردل و مهندسی كشاورزی با گرایش ترویج و آموزش كشاورزی در مركز فارسان از مهر ماه جاری خبر داد.
محمدی، رشته های فیزیك و ماشین های كشاورزی و مكانیزیسیوم را نیز از جمله رشته های مصوب واحد فرخشهر برای سال جدید تحصیلی عنوان كرد.
وی افزود: رشته های مهندسی كشاورزی گرایش علوم دامی و مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست به ترتیب در واحدهای جونقان و لردگان از مهر ماه امسال دانشجو می پذیرد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.