نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان به علت نزدیکی به آبهای جاری از استعداد بالایی در بخش شیلات برخوردار است و این ظرفیت باید تقویت شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛سید حسین دهدشتی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه آبادان مستعد سرمایه گذاری در بخش شیلات است در همین راستا این بخش باید تقویت شود، اظهار کرد: این شهرستان با وجود برخورداری از قابلیت و ظرفیتهای بالای اقتصادی، اجتماعی و تجاری همچنان در بخش اشتغال ضعیف عمل کرده و نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.
وی افزود: این منطقه با وجود زمینهای کشاورزی بسیار مستعد می تواند موثر و مطلوب جوانان این مرز و بوم باشد و در نهایت منطقه را به سوی پیشرفت و شکوفایی مضاعفی هدایت کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید مراکز صنعتی و اشتغالزایی موجود در شهرستان را حفظ و از ظرفیتهای بالقوه و در حال اجرای شهرستان در حد توان و با تمام وجود بهره برد تا از هدررفت سرمایه و نیرو جلوگیری شود.

وی ادامه داد: ارتقای بخشهای مختلف اشتغال در شهرستان را باید با تعامل و اتحاد حمایت کرده و از مهاجرت نیروی انسانی جوان به شهرهای مجاور برای یافتن شغل مناسب جلوگیری کرد.

دهدشتی با اشاره به اینکه این منطقه مستعد برای سرمایه‌گذاری پرورش میگو و ماهی است، افزود: باید زیرساختهای صید و صیادی، شیلات و پرورش ماهی و میگو را تقویت و در این راستا اشتغالزایی کرد./س
 
برچسب ها: ظرفیت ، شیلات ، بالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.