كاتب خبر داد

تحقيق و تفحص از دانشگاه پيام نور / استيضاح وزير كشور كليد مي‌خورد

يك نماينده مجلس از تحقيق و تفحص از دانشگاه پيام نور و استيضاح وزير كشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، غلامرضا كاتب نماينده مردم گرمسار در مجلس در جمع خبرنگاران  گفت: تحقيق و تفحص از دانشگاه پيام نور با امضاي 30 نفراز نمايندگان در 13 بند به هيئت رئيسه تقديم شده است.

وي در ادامه افزود: جذب هيئت علمي‌ خارج از ضوابط، عقد قراردادهاي بدون رعايت مقررات ، پرداخت پاداش‌هاي بي‌حساب و كتاب، راه‌اندازي واحدهاي پيام نور در خارج از كشور بدون كسب مجوز از شوراي عالي گسترش و موافقت كشورهاي مقصد، توسعه بي‌رويه رشته‌هاي غير متناسب با اهداف دانشگاه و برخورد غير اخلاقي و غير اسلامي با دانشجويان و اساتيد از اهداف تحقيق و تفحص از اين دانشگاه به شمار مي‌رود.

كاتب همچنين تصريح كرد: با پيگيري نمايندگان طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه پيام نور كشور طي هفته آينده در دستور كار قرار خواهد گرفت.

نماينده مردم گرمسار همچنين در واكنش به تغيير فرماندار اين شهرستان گفت: برخلاف مطالبه مقام معظم رهبري مبني بر اينكه بعد از انتخابات پرونده انتخابات را نيز دفن كنيد اما مباحث انتخاباتي همچنان در اين شهرستان پررنگ بوده و وجود دارد به‌طوري كه بدون هيچ اطلاعي شب گذشته فرماندار گرمسار عزل شد.

وي در ادامه تصريح كرد: فرمانداري كه توسط وزارت كشور و نهادهاي اجراي به عنوان فرماندار نمونه انتخاب شده بود برچه اساسي بايد عزل شود.

كاتب تصريح كرد: جريان انحرافي تا چه زماني مي‌تواند اهداف خود را در نظام پياده كند چرا كه اين مسئله صرفا محدود به شهرستان گرمسار نبوده و در ساير شهرستان‌هاي استان سمنان نيز وجود دارد و اين در حاليست كه استاندار سيستان در حالي كه هيچ بازده كاري نداشته و بازنشسته نيز هست ولي به دليل اطاعت محض از جريان انحرافي كماكان در پست استانداري به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.

وي همچنين در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبني بر اينكه آيا با اين بند استيضاح وزير كشور مجدا كليد خواهد خورد، گفت: بنده به عنوان يكي از طراحان سوال از وزير كشور هستم و در صدد هستيم در شرايطي مناسب استيضاح وزير كشور را كليد بزنيم.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار