نماینده اصفهان از افزایش تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: تعداد امضاهای این طرح به 60 امضا رسیده و ما اين طرح را بعد از المپيک لندن پيگيري مي‌کنيم.

حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: تا کنون 60 امضا برای استیضاح وزیر ورزش جمع آوری شده است.
این عضو کمسیون امنیت ملی مجلس افزود: عده‌ای معتقدند بدلیل نزدیکی المپیک، مقطع کنونی زمان مناسبی برای طرح این استیضاح نیست که ما به همین دلیل تصمیم گرفتیم این استیضاح را تا اتمام المپیک 2012 لندن و بازگشت کاروان ورزشي کشورمان به تعویق بیاندازیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: در صورت موفقیت تیم ورزشی جمهوری اسلامی ایران در المپیک ورزشی لندن استیضاح عباسی منتفی نمی‌شود چرا که موفقیت تیم ایرانی حاصل تلاش‌های چند ساله مسئولان قبلي است.
کامران تصریح کرد: استیضاح کنندگان به این طرح مصرند و در صورت انصراف تعدادی از امضا کنندگان از این طرح، تعدادی از نمایندگان حاضر به پس گرفتن امضای خود نیستند.
وی افزود: این استیضاح در 20 بند تهیه شده که نحوه عزل و نصب ها وچگونگی انتقال افراد از سایر دستگاه ها بویژه در مشاغل کلیدی و انگیزه دخالت در امور روز فدراسیون ها از جمله این موارد است.
کامران در ادامه تصریح کرد: نحوه اجرای احکام برنامه پنجم، نحوه تخصیص 1درصد اعتبار دستگاه‌ها به استان‌ها و علت بی‌مهری به پیشکسوتان و قهرمانان نیز از دیگر بندهای این استیضاح است.
انتهاي‌پيام/ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار