گفته می شود که عشق شاخه ای از جنون است و یک شیخ اماراتی این قضیه را اثبات کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  با ورود به فصل تابستان  و افزایش دما بخصوص در کشورهای نزدیکتر به خط استوا تحمل گرما از طاقت انسان ها خارج شده  و  به دنبال راهی برای فرار از هرم گرما می گردند. برخی با استفاده از  انواع کولرها و پنکه ها خود را خنک کرده و برخی متناسب با وسع مالی خود  به مناطق خنک تر سفر می کنند .

در این میان یک شیخ اماراتی  با خرج کردن اموال باد اورده عشق خود را به  پرندگانش ثابت کرد و  با شروع فصل گرما پرندگانش را به تعطیلات تابستانی  فرستاد تا از شر  گرمای  طاقت فرسای امارات نجات پیدا کنند. تعطیلاتی که شاید خیلی از مردم امارات در آرزوی  تجربه آن هستند.

8 شاهین این شیخ  اماراتی برای استراحت در فصل گرما به سیبری منتقل شدند.  گرچه هواشناسی پیش بینی کرده است که موج گرما در سیبیری  شدت پیدا خواهد کرد و دما به 36 درجه سانتیگراد خواهد رسید ولی این دما در مقایسه با حرارت 50 درجه  امارات  آب و هوایی بهاری به حساب می آید.

این پرندگان به همراه یک فرستاده اماراتی به روسیه رسیدند و به مدت یک ماه باید در قرنطینه بمانند  و سپس به محل مورد نظر و آماده شده برای نگهداری این پرندگان شکاری  منتقل شوند.

قرار است بعد از استقرار این 8 شاهین  51 پرنده دیگر نیز در دو نوبت  به  این  کمپ تابستانی فرستاده شوند.

برچسب ها: شبانه ، شاهین ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار