نيروهاي امنيتي بحرین نيمه شب و زماني كه مردم برای بیدار شدن در سحر، به خواب رفته اند به منازل آنها حمله مي كنند.


 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، رمضان را ماه رحمت نامیده اند و تمامی ملت های مسلمان در این ماه تلاش می کنند ضمن نزدیکی بیشتر با خالق هستی، حسن خلق بیشتری نسبت به هم نوعان خود داشته باشند. اما حرص و طمع حکومت داری، این فضیلت اخلاقی را در حاکمان بحرین کشته است و مردم مظلوم این کشور، در ماه ضیافت الهی، بیشتر از ایام دیگر تحت سرکوب مزدوران آل خلیفه قرار می گیرند.

 بر اساس گزارش نهادهای حقوق بشری، رژيم آل خليفه در ماه رمضان سركوب مردم اين كشور و ايجاد رعب و وحشت در ميان زنان و كودكان را افزايش داده است. 

مجيد ميلاد عضو دبيرخانه جمعيت الوفاق بحرين نیز با اعتراض رسمی نسبت به این اقدامات، به العالم گفته است که سخنان وليعهد بحرين در سفره افطار با حضور نيروي انتظامي و اعضاي وزارت كشور پيرامون ضرورت استفاده از زور در چارچوب سرپوش گذاشتن بر تخلفات قانوني و حقوقي اين نيروها عليه مردم قرار دارد.

رسانه های مستقل گزارش داده اند که نيروهاي امنيتي نيمه شب و زماني كه مردم برای بیدار شدن در سحر، به خواب رفته اند به منازل آنها حمله مي كنند؛ امري كه باعث ترس و وحشت كودكان و زنان مي شود و گزارش شريف بسيوني رييس كميته حقيقت ياب پادشاه بحرين، نيز بر وقوع آن معترف است.

این موضوع باعث شده تا جوانان و مردم بحرین شب ها در اعتراض به این رفتارهای آل خلیفه، دست به راهپیمایی های گسترده بزنند تا از این طریق، صدای خود را به گوش مردم سراسر جهان و مسلمانان کشورهای منطقه برسانند.
برچسب ها: شبانه ، رمضان ، بحرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار