نماینده ولی‌ فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع)استان چهارمحال و بختیاری گفت: روز جهانی قدس روز بیداری مسلمانان و آزادگان جهان است تا پرده از همه شعارهای پوچ و بی‌اساس استعمارگران بردارند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت‌الاسلام کریم سرافراز گفت: روز قدس یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که موجب تألیف قلوب و همگرایی مسلمانان در سراسر جهان می‌شود.

وی افزود: روز جهانی قدس روز ترسیم مخالفت همگانی ملت‌های مسلمان و جهان اسلام‌ با موجودیت رژیم جعلی و اشغالگر قدس است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) روز قدس را با یک نگرش جامع، بصیرت گسترده و عمیق برای امت اسلامی به یادگار گذاشتند و آن را روز بیداری، روز اسلامی، روز بسیج عمومی اسلامی، روز جدایی حق از باطل و روز مقابله مستضعفان با مستکبران نامیدند.

سرافراز با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز قدس نامیده می‌شود، بیان داشت: در این روز مردم مسلمان برای نشان دادن همدلی و وحدت خود در دستیابی به اهداف متعالی اسلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راهپیمایی می‌پردازند.

وی ادامه داد: در این روز مسلمانان یک‌بار دیگر تنفر و انزجار خود را از دشمنان اسلام و در راس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.سرافراز تاکید کرد: ملت ایران خصوصاً مردم شریف و ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری در روز قدس عمق انزجار و تنفر خود را از دشمنان و قاتلان مسلمانان نشان می‌دهند.

وی، با بیان اینکه دشمنان اسلام به شدت از روز قدس در هراس هستند، گفت: مردم مسلمان سراسر جهان باید در این روز بر ترس و اضطراب دشمنان اسلام بیفزایند و نشان دهند برای همیشه از اعتقادات و عقاید خود در برابر آن‌ها دفاع می‌کنند./س
برچسب ها: قدس ، شعار ، استعمارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.