افراد تازه وارد در عرصه هاي خوانندگي در جهت افزايش توان خود براي پيشرفت قابل توجه در اين عرصه بايد استعداد ذاتي و صداي خوبي داشته باشند.

محمد گلريز خواننده برجسته كشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: كسي كه از همان ابتدا وارد عرصه موسيقي مي شود بايد استعداد و صداي خوانندگي را داشته باشد.
وي ادامه داد: يكي از مسائل بسيار مهم در اين زمينه اين است كه هنرجو بايد آموزش لازم را ببيند و در كلاس هاي سولفژ و خوانندگي شركت كند و با اصول و قواعد خواندن آشنايي پيدا كند.
گلريز ادامه داد: وقتي ما كارهاي خوانندگان پيشكسوت را بررسي مي‌كنيم يكي از رموز موفقيتشان اين بوده كه در زمينه خوانندگي آموزش بسيار خوبي ديده اند.
وي در ادامه بيان كرد: موسيقي پاپ موسيقي است كه در گذشته درون كليساها بوده ولي امروزه تبديل به موسيقي روز دنيا شده است و مشكل عمده اين موسيقي اين است كه ملودي ها شبيه به هم دارند.
گلريز گفت: موسيقي پاپ از دو تم و گام تشكيل شده يكي گام ماژور كه همان ماهور است و يكي هم گام مينور است كه تطبيق موسيقي پاپ و كليسا در اين دو دستگاه صورت مي‌گيرد.
وي در پايان بيان كرد: يكي از دلايلي كه باعث رونق موسيقي پاپ مي شود شعر مناسب و پرمحتوا است كه متاسفانه امروزه شعرها در اين نوع موسيقي از محتواي پرمعنا و عميق به  دور هستند./م
برچسب ها: موسیقی ، خوانندگی ، دستگاه ، پاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار