مجمع نمایندگان خراسان رضوی در حالی به دیدار استاندار رفتند که رسیدگی به مشکلات در تمام زمینه ها از مهمترین خواسته هایشان بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد عصر روز گذشته نمایندگان مجلس خراسان رضوی برای هماهنگی بیشتر در حل مشکلات استان به دیدار صلاحی، استاندار خراسان رضوی رفتند.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اين خبر اظهار کرد: در نخستینجلسه که در محل مجلس شوراي اسلامي برگزار شد و 5 ساعت به طول انجاميد بر تسریع در رفع مشکلات عمومی استان و شهر مقدس مشهد تأکید شد.

علي مروي گفت: در نشست صمیمی و دیدار نمایندگان استان با استاندار خراسان رضوي مسايل عمده استان به ویژه حوزه مديريت انساني ، مسايل سياسي و اجتماعي ، بودجه زيارت، حمل و نقل استان، صنعت و معدن ، كشاورزي ، جاده های شهری و روستایی و وضعیت آب مطرح شد.

نماينده مردم نيشابور وفيروزه افزود: در این جلسه با توجه به خشکسالی های مکرر و افت منابع آبی استان لزوم توجه به بخش کشاورزی و نجات استان از شرایط موجود مطرح شد و اعلام شد، صنایع استان با نداشتن سرمایه در گردش و كمبود نقدينگي مواجه هستند .

وی خاطر نشان كرد: نمایندگان استان پیشنهاداتی را درباره تسریع در احداث پروژه راه حرم تا حرم، فعال شدن شهرک های صنعتی در استان و سرمایه گذاری در مسائل کشاورزی، آبخیزداری و آبخوان داری مطرح کردند.

مروي يادآور شد:در این جلسه از استاندار خراسان رضوي خواسته شد نگاهی به توانمندی های استان به ویژه نخبگان، اندیشمندان و مدیران کارآمد آن داشته باشد وجلسات منظم با ايشان و با حضور مديران اجرايي برگزار گردد.

نماينده مردم نيشابور وفيروزه افزود: در اين جلسه مسايل و مشكلات هر شهرستان توسط نمايندگان مطرح گرديدو بايد توجه ويژه به جایگاه استانداری خراسان رضوی با توجه به گستردگی استان و حضور سالانه ۲۵ میلیون نفر زائر در شهر مقدس مشهد در حد معاونت رئیس جمهور باشد و لازم است اختیارات بیشتری به استاندار تفویض شود.

در این جلسه دكتر محمود صلاحي استاندار خراسان رضوی با برشمرد توانمندی های استان، خدمات دولت نهم و دهم را در این استان اثرگذار اعلام کرد و بر رفع مسايل و مشكلات با همدلي و هماهنگي تمام مديران و نمايندگان استان تاكيد كرد و گفت: باید کاری کنیم که از سرمایه ها به طور کامل و بهینه استفاده شود. /س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.