سرپرست جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: هلال احمر استان تهران از نظر تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی محروم ترین سازمان کل کشور است.

حمید فرهادی در گفت گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: همانطور که نام استان تهران بزرگ است میزان کار و فعالیت های آن هم سنگین می باشد و تلاشی که در جمعیت هلال احمر استان تهران می شود بیش از حد زیاد است.

وی افزود: ولی از لحاظ تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی تعلق گرفته، استان تهران نسبت به حجم سوانح و حوادث آن محروم ترین استان کشور می باشد که این هم دلایل خاص خودش را دارد.

فرهادی ادامه داد: استان تهران از جمعیت بالایی برخوردار است و همین میزان ترددهای جاده ای و حجم حوادث و سوانح مختلف را زیاد می کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: کار جمعیت هلال احمر در استان تهران بسیار سخت است و تلاش و فعالیتی که در اینجا انجام می شود اگر در سایر استان های کشور انجام گیرد گلستان می شود.

وی ادامه داد: کار جمعیت هلال احمر تنها عملیات امداد و نجات جاده ای نیست و در سایر حوادث طبیعی مانند سیل، برف، کولاک، زلزله و غیره نیز امدادگران ما خدمات رسانی مستقیم دارند.

حمید فرهادی اضافه کرد: علاوه بر اینها فعالیت در حوزه های جوانان، داوطلبان و توانبخشی نیز از جمله مسئولیت های جمعیت هلال احمر می باشد که در همه این ابعاد باید کار شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر دماوند درباره تنوع حوادث جاری در این شهرستان بیان داشت: در دماوند هر فصلی حادثه خاص خودش را دارد اما بیشترین و متنوع ترین حادثه مربوط به فصول سرد سال و ایام مسافرت می باشد که امدادگران ما با حجم بالای امداد رسانی روبرو می شوند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.