هوشياري پليس شهرستان ماسال استان گيلان دركمتر از 7 ساعت حيله زورگيران را نقش برآب نمود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ پاسدار رحيم مهدي زاده فرمانده انتظامي شهرستان ماسال استان گيلان ازدستگيري زور گيران در كمتر از 7 ساعت دراين شهرستان خبر دادو گفت: در پي اظهارات خانمي با هويت مشخص به اين فرماندهي مبني بر اينكه روز گذشته به همراه همسرش جهت ميهماني به منزل پدري اش واقع در اين شهرستان مراجعه و پس از ساعتي همسرش با خودروي شخصي اش محل مذكور را ترك و تاكنون مراجعت ننموده است، موضوع تحت بررسي و پيگيري ويژه پليس آگاهي قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان ماسال با بيان اينكه كارآگاهان بلافاصله با فرد فقداني تماس تلفني برقرار و به علت عدم جواب گويي فرد مفقود شده و پاسخ گويي شخص ديگري مبني بر اينكه وي قادر به پاسخگويي نبوده، تحقيقات خود را گسترش دادند، افزود:كارآگاهان با احتمال زورگيري، بلافاصله شماره حساب فرد مفقودشده را مورد بررسي قرارداده و محل هاي برداشت سي ميليون ريال از حساب اين شخص در ايام مفقوديت را مشخص كردند.
رحيم مهدي زاده اظهار داشت: با مشخص شدن بانك هاي برداشت وجه نقد از حساب فرد مفقود شده، چندين اكيپ به اطراف و اكناف بانك ها فرستاده شد تا اينكه هويت فرد دريافت كننده كه خانمي با هويت مشخص بوده براي پليس روشن شد.
مهدي زاده با بيان اينكه اين اطلاعات كمك شاياني به پليس نموده و آدرس منزل اجاره اي اين خانم در سطح شهر ماسال مشخص شد، تصريح كرد: بلافاصله اكيپ هاي عملياتي با هماهنگي مقام قضايي منزل اجاره اي را به محاصره در آورده و با ورود به داخل خانه خودروي فرد فقداني را كه به طرز ماهرانه اي در گوشه اي از حياط منزل فوق پنهان شده و نامبرده نيز در گوشه اي از اتاق به حالت نيمه بيهوشي افتاده است، مشاهده كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ماسال بيان داشت: سه نفر از افراد داخل خانه به هويتهاي حيات، عطاء و زني بنام طوبي كه با مشاهده پليس قصد فرار داشتند، دستگيرشدند.سرهنگ مهدي زاده با اشاره به اينكه اين عمليات در كمتر از 7 ساعت طول كشيده، گفت: مبلغ بيست و نه ميليون ريال وجه نقد برداشتي از حساب فرد مفقود شده از متهمان كشف و فرد مفقود شده نيز به علت وضعيت نامتعادل و بيهوشي به بيمارستان اعزام شد.
رحيم مهدي زاده به اعتراف زن دستگير شده اشاره و بيان داشت: وي با ترفند خاصي شاكي را به منزل اجاره ايش كشانده و پس از بيهوش نمودن وي با خوراندن آبميوه حاوي قرص هاي خواب آور قوي با همراهي دو مرد ديگر پس از ضرب و شتم، چندين فقره چك سفيد با امضاي شاكي و كارت عابر بانك به همراه رمز را از اين فرد اخذ نمودند.
فرمانده انتظامي شهرستان ماسال در پايان با اعلام اينكه يكي از متهمان داراي چندين فقره سابقه سرقت خودرو در شهرستانهاي همجواربوده، ياد آور شد، كليه متهمان با تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي و متعاقب با قرارلازم روانه زندان شدند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.