تفاهم نامه همکاری های آموزشی، پژوهشی و فناوری بین دانشگاه کاشان و پژوهشگاه نیرو به امضا رسید.

به گزارش گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر عباس کتابی رییس دانشگاه کاشان گفت: استفاده مطلوب از توانایی های علمی و پژوهشی پژوهشگاه و دانشگاه در جهت اجرای پروژه های پژوهشی- کاربردی مورد نیاز، برگزاری نشست های علمی مشترک و تبادل افکار و اطلاعات در حوزه های تخصصی مورد نیاز صنعت برق ، استفاده از تجهیزات پژوهشی مشترک حضور در سمینارهای علمی دوره های آموزشی فناوری و نظایر آن و انتشار مقالات علمی حاصل از نتایج پروژه های پژوهشی مشترک مصوب با نام مشترک پژوهشگاه و دانشگاه در قالب قراردادهای معین از موضوع های این تفاهم نامه است.
 وی افزود: با امضاء این تفاهم نامه امکان بازدیدهای علمی محققین و متخصصین بر اساس نیاز پروژه های مورد توافق طرفین و زمینه استفاده از همکاری های متخصصین طرفین برای همکاری در پروژه های پژوهشی فراهم می شود.
دکتر کتابی، ارائه خدمات علمی، آزمایشگاهی و تجهیزات تحقیقاتی مورد نیاز برای اجرای پروژه های پژوهشی مورد توافق طرفین در قالب توافقات معین و همکاری های فنی جهت تاسیس و یا تجهیز آزمایشگاه مورد نیاز در این دانشگاه را از دیگر موارد همکاری های مشترک دانشگاه کاشان و پژوهشگاه نیرو برشمرد. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار