غذاي دانشجويي 3 نرخي شد

نرخ غذاي دانشجويي در سال تحصيلي سه نرخي شد و به قيمت تمام شده نان سنگگ يعني 600 تومان نزديك شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران ؛كيوان مراديان‌ رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با اعلام نرخ جديد غذاي دانشجويان در سال تحصيلي جديد، از نزديك شدن نرخ ژتون غذاي دانشجويي به قيمت تمام شده نان سنگك خبر داد.

وي با بيان اينكه امسال مدنظر است سه نوع غذا در بين دانشجويان توزيع شود، تصريح كرد: بر اين اساس نرخ ژتون غذاي دانشجويي به طور متوسط 485 تومان در نظر گرفته شده است، در اين راستا يك نوع غذا در همين رنج و دو نوع غذاي ديگر يكي پايين‌تر از 485 تومان و ديگري بالاتر از اين رقم در نظر گرفته شده است كه ميزان دقيق دو رنج ديگر پس از تصويب نهايي اعلام مي‌شود.

وي با بيان اينكه نرخ غذاي دانشجويي سال گذشته حدود 20‌درصد افزايش يافت، افزود: امسال هزينه غذاي دانشجويي كمتر از سال گذشته و تنها اندكي افزايش يافته و افزايش آن به ميزاني است كه تقريبا به قيمت نان سنگك يعني هزينه 600 تومان نزديك مي‌شود. /ع
برچسب ها: غذا ، دانشجو ، ژتون ، هزینه ، نان ، رنج ، مزارت ، علوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
علی
۱۱:۲۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
باسلام
با توجه به اطلاعیه صندوق رفاه قیمت غذای دانشجویی حداکثر700 تومان اعلام شده.در صورتیکه دانشگاه شهاب دانش قم نرخ غذای دانشجویی را حداقل 2500 تومان اعلام کرده.البته در صورت تخصیص یارانه.در غیر اینصورت قیمت غذا تا 5000 هم قابل افزایش است.
مسؤلین می گویند نرخ کلیه دانشگاه ها این است
لطفا پیگیری نمایید.
باتشکر
آخرین اخبار