سرپرست دبيري فدراسيون شنا گفت: امكانات المپيك لندن قابل قياس با المپيك پكن نيست.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، بيست و نهمين دوره رقابت‌هاي المپيك به ميزباني چيني‌ها برگزار شد و انگليسي‌ها در اين چند سال تلاش كردند تا از چيني‌ها پيشي بگيرند اما به نظر مي‌رسد آن‌ها در برگزاري اين رقابت‌ها چندان تاثير گذار ظاهر نشدند و پس از برگزاري مراسم افتتاحيه بسياري معتقد بودند كه چيني‌ها در مراسم افتتاحيه عملكرد بهتري داشتند و در حال حاضر نيز امكانات اسكان مسئولان و ورزشكاران نيز چندان رضايت بخش نيست به طوري كه برخي‌ها نسبت به اين موضوع اعتراض داشتند.

محسن رضواني سرپرست دبيري فدراسيون در خصوص وضعيت بيداريان و ميزباني انگليسي‌ها در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: محمد بيداريان تنها نماينده كشورمان در رشته شنا در رقابت‌هاي المپيك لندن است و پس از انجام مراسم قرعه كشي ما در انتظار مصاف شناگر كشورمان با حريفان جهاني‌اش هستيم.

وي گفت: ركورد حريفان بيداريان در رشته 100 متر كرال سينه بسيار نزديك ركوردهاي ملي پوش كشورمان است و ما اميدواريم وي بتواند ركورد ملي را ارتقا دهد.

رضواني افزود: بيداريان در شرايط خوبي قرار دارد، وي تا كنون زحمات زيادي كشيده است به طوريكه از صبح زود تمرينات آمادگي خود را پيگيري مي‌كند.

وي تصريح كرد: با پيگيري يورگ آلماني بيداريان در چند جلسه تمرينات خود را زير نظر مربي تيم ملي پيگيري كرد و قرار است از 10 مرداد ماه وي به مصاف حريفان خود برود.

سرپرست دبيري فدراسيون در خصوص امكانات ميزبان رقابت‌ها گفت: با وجود تبليغات انگليسي‌‌ها در برگزاري سي‌امين دوره رقابت‌هاي المپيك اما بايد بگويم كه در المپيك پكن، چيني‌ها امكانات بهتري را در اختيار كشورها قرار دادند و در اين دوره از رقابت‌ها انلگيسي‌ها توقع ما را برآورده نكردند.

وي خاطرنشان كرد: زمانيكه ما راهي محل مسابقات شديم به دليل نبود كولر با مشكل مواجه شديم چرا كه هوا بسيار گرم بود اما خوشبختانه در حال حاضر به دليل كاهش دما در لندن ما فعلا با اين مشكل روبرو نيستم.

وي يادآور شد: همچنين بي توجهي مسئولان برگزاري مسابقات باعث شد تا مدتي استفاده از آب سرد برايمان ميسر نباشد و براي استحمام بايد از آب داغ استفاده كنيم.

رضواني اظهار داشت: هدف انگليسي‌ها اين است كه برگزاري اين رقابت‌ها را بدون هيچ مشكلي به رخ ساير كشورها بكشند و آن طور كه آن‌ها در ميزياني بدون نقص ادعا مي‌كردند درست نيست.

وي تاكيد كرد: خوشبختانه با توجه به اينكه استخر محل مسابقات فاصله زيادي با دهكده بازيها ندارد به همين دليل براي رفت و آمد با مشكل ترافيك مواجه نمي‌شويم و با توجه به اينكه خبرنگاران در رفت و آمد هستند آنها از اين بابت دچار مشكل مي‌شوند.

رضواني اظهار داشت: براي كاروان ايران در اين رقابت‌ها آرزوي موفقيت مي‌كنم و اميدوارم آنها موفق به كسب بهترين نتيجه شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار