شناگر تیم ملی گفت: با شرایطی که تیم ملی در آن بسر می برد هیچ امیدی به کسب مجوز المپیک نیست.

احمد رضا جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این تیم ملی شنای کشورمان در مسابقات مالزی حضور پیدا کرد و قرار است، آخرین  مرحله مسابقات انتخابی المپیک به میزبانی ترکیه برگزار شود.

وی گفت: قرار بود پیش از این تیم ملی راهی مسابقات مجارستان و یا فرانسه شود اما با نظر مسئولان فدراسیون سفر تیم ملی  به این رقابت ها لغو شد و مسابقات ترکیه را جایگزین کردند.

 جلالی افزود: با پایان مسابقات مالزی و بازگشت تیم ملی از این کشور رقابت های انتخابی تيم ملی برگزار شد و به این ترتیب شناگران  اعزامی به مسابقات ترکیه انتخاب شدند.

جلالی افزود: در مسابقات مالزی نتایج قابل قبولی را بدست آوردیم و پوریا مالدار نیز در بین شناگران حاضر در این مسابقات نتایج خوبی بدست آوردند و اما با توجه به اینکه در رقابت های انتخابی وی نتوانست خوب ظاهر شود و به همین دلیل وی از حضور دراین رقابت ها خط خورده و با توجه به اینکه وی 9 ماه مدام تمرینات خود را به صورت مداوم پیگیری می کرد حقش بود تا در مسابقات ترکیه حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: پس از بازگشت از مسابقات مالزی مدت 10 روزه است که تمرین نکردم و دلیل آن بی برنامگی  و وجود آمده در تمرینات تیم ملی است.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه در این مدت تمرین نکردم دچار افت بدنی شدم، البته با توجه  به اینکه پس از بازگشت از مالزی استراحت و ریکاوری داشتیم نتیجه بهتری نسبت به مالزی بدست خواهیم آورد.

شناگر تیم ملی خاطر نشان کرد: تمرینات تیم ملی با حضور شناگران اعزامی به ترکیه در تهران پیگری می شود و محمد علیرضایی تنها شناگری بود که تمرینات خود را به صورت مجزا و با برنامه مربی آمریکایی پیگری می کرد با توجه به اینکه در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشتیم به همین دلیل هیچ امیدی به کسب ورودی المپیک نداریم و تنها علیرضایی از این شانس برخوردار است.

 وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم  از شرایط مناسب روحی برخوردار نیستیم و در نتیجه پایانی نیز مربی تیم ملی به خوبی در تمرینات حضور نداشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار