رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: به منظور ارایه خدمات آموزشی به دنبال رشته های خاصی نبوده ایم بلکه استانداردهای خاصی را براساس تحصیلات و شرایط افراد تعیین کرده ایم.

عبادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در سه ماهه اول سال جاری بیش از 2 میلیون و 455 میلیون نفر ساعت آموزش در تمامی بخش ها ارایه کرده ایم.

وی افزود: به منظور ارایه خدمات آموزشی به دنبال رشته های خاصی نیستیم بلکه استانداردهای خاصی را داریم به طوری که این استانداردها براساس تحصیلات و شرایط افراد فرق می کند و بیشتر متوجه نیازهای جامعه بوده است.

عبادی در خصوص ارایه آموزشها به توضیح بیشتر پرداخت و تصریح کرد: یک سری آموزش های ثابت داریم که از طریق دفترچه هایی خاص آموزشگاه ها به صورت شخص در خصوص شرایط آنها اطلاع رسانی می شود و هر سال نیز با توجه به نیازهای جامعه تغییر می کند، نوع دیگر آموزشها نیز آموزشهایی است که از سوی بخشهای مختلف سفارش داده می شود مانند آموزش تصابان؟؟برای اعزام به کانادا که از سوی یک شرکت کانادایی سفارش داده شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران همچنین به برگزاری آزمون های مهارتی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: در سطح استان تهران تاکنون از 150 هزار نفر آزمون گرفته ایم و برای نزدیک به صد هزار نفر نیز گواهی نامه صادر کرده ایم که بیشترین آنها مربوط به کارگران ساختمان است./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار