250 دانش آموخته کارگاه صنایع نفت و گاز جنوب کشور در شیراز ، فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس مدیر کل فنی و حرفه ای فارس گفت : کارگاه تخصصی آموزش ابزار دقیق شیراز ، نخستین بار بین مراکز فنی و حرفه ای کشور راه اندازی شده است و سالانه 250 نیروی متخصص و متبحر را در زمینه صنایع نفت و گاز آموزش می دهد.

با توجه به نزدیکی شیراز به مناطق نفت خیز جنوب کشور و به ویژه عسلویه این کارگاه آموزشی در شیراز با هدف آموزش تعمیر ومهارت آموزی در کار با تجهیزات و تاسیسات صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی راه اندازی شده و می تواند در هردوره آموزشی 60 نیروی متخصص و توانمند را متناسب با نیاز این مناطق آموزش دهد.

مبرایی با اشاره به جذب 100 درصدی نیروهای آموزش دیده این کارگاه در مناطق نفتی جنوب گفت :امسال 250 نفر متقاضی شرکت در این دوره ها هستند.

وی افزود: این مرکز قادر به تامین نیروی متبحر و مجرب صنایع نفتی جنوب کشور است.

مدیر کل فنی و حرفه ای فارس در ادامه گفت: راه اندازی کارگاه های ساخت ، تعمیر و تجهیز لوازم و تجهیزات پزشکی ، کارگاه اتومکانیک ویژه خواهران و کارگاه تراش سنگهای قیمتی از دیگر گارگاههای تخصصی مرکز فنی و حرفه ای شیراز است.

مبرایی افزود : مرکز آموزش فنی و حرفه ای فارس با 888 مرکز دولتی و آموزشگاه آزاد سالانه 180 هزار نیروی متبحر را در 250 رشته فنی و مهارتی آموزش می دهد.

مدیر کل فنی و حرفه ای فارس افزود : با راه اندازی 4 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در هفته دولت در شهرستانهای فسا، کازرون ، مرودشت و پاسارگاد این استان به جایگاه دوم مراکز فنی و حرفه ای کشورارتقا می یابد.
برچسب ها: فارغ ، التحصیلی ، کارگاه ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.