دبيرکل جامعه اسلامي دانشجويان، گفت: تا زماني که قضيه ميانمار به نتيجه نرسد سکوت نخواهيم کرد.

محمد پهلوان دبيرکل جامعه اسلامي دانشجويان درگفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازي سايت کميته کمک رساني به مسلمانان ميانمار اظهار داشت: اين سايت با هدف کمک به مسلمانان ميانمار امروز به لطف پروردگار راه‌اندازي شد.


پهلوان تصريح کرد: با توجه به وخامت اوضاع مسلمانان مظلوم ميانمار و سکوت ناعادلانه مجامع بين المللي، به اين نتيجه رسيديم که با ايجاد يک پايگاه اينترنتي به آدرس www.iran-myanmar.com توجه مردم را به اين قضيه بيشتر معطوف کنيم.


وي يکي ديگر از اهداف اين سايت را ايجاد و گسترش هم افزايي بين نيروهايي دانست که مي‌توانند به طرق مختلف رسانه‌اي، مالي و اعزام به مردم مسلمان ميانمار کمک کنند.


دبيرکل جامعه اسلامي دانشجويان گفت: ما مي خواهيم فضاي بين المللي را بيشتر از گذشته تحت تأثير قرار دهيم و اين طرح در حال حاضر شامل کل کشور مي شود.


پهلوان خاطرنشان کرد: فعلا قسمت فارسي سايت راه اندازي شده و ما سعيمان اين است در چند روز‌ آينده قسمت عربي و انگليسي سايت را نيز براي مسلمانان خارج از کشور راه اندازي و فعال کنيم.


وي در پايان يادآور شد: ما تلاش داريم  پياممان را به سازمان هاي حقوق بشري که با سکوت خود مهر تأييدي بر اين جنايات زده اند برسانيم و اعلام کنيم که مسلمانان با هم متحد هستند و تا زماني که قضيه ميانمار به نتيجه نرسد سکوت نخواهيم کرد و به اقداماتمان ادامه خواهيم داد.

انتهاي پيام/ر

برچسب ها: سایت ، کمک رسانی ، میانمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار