دبیر انجمن آترواسکلروز ایران ضمن اعلام خبر برگزاری چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق ایران، گفت: جدیدترین روش های کنترل دیابت در بیماران قلبی از جمله موضوعاتی است که در این کنگره ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر مسعود اسلامی دبیر علمی چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق با بیان این که جدیدترین اطلاعات و آخرین دستاوردها در زمینه بیماری های قلبی و عروقی برای شرکت کنندگان در این همایش ارائه می شود، اظهار کرد: بیش از دو هزار نفر از متخصصان قلب و عروق، متخصصان داخلی قلب، جراحان قلب، پزشکان عمومی اورژانس، متخصصان بیهوشی و همکاران پرستار در این کنگره حضور به هم  می رسانند.
وی در ادامه از سخنرانی 20 تن از اساتید برجسته از کشورهای امریکا، انگلستان، آلمان، کانادا،ایتالیا و  فرانسه در این کنگره خبر داد و گفت: امسال توجه ویژه ای برای ارائه مباحث پرستاری قلب به وجود آمده است، زیرا پرستارها نقش پررنگی در پیشگیری از بروز بیماری ها و کنترل روند درمان دارند.
دبیر علمی چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق خاطر نشان کرد: در کنار کنفرانس های علمی، 8 کارگاه آموزشی با موضوعاتی نظیر سی پی آر، احیای قلبی و ریوی، آخرین پروتکل های درمانی ایست قلبی ، آنژیوگرافی از دست و آشنایی با تجهیزات جدید تشخیصی و درمانی برگزار می شود.
اسلامی با بیان این که چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق به همت انجمن آترواسکلروز ایران برگزار می شود، اظهار کرد: جدیدترین روش های کنترل دیابت در بیماران قلبی از جمله موضوعاتی است که در این کنگره ارائه می شود.
وی افزود: در حال حاضر دیابت یکی از مهم ترین عوامل بروز بیماری های قلبی و عروقی است.
دبیر چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق با بیان این که شرکت در این کنگره برای متخصصان قلب و عروق 16 امتیاز بازآموزی به همراه خواهد داشت، گفت: تا کنون بیش از 100 مقاله به دفتر دبیرخانه این کنگره ارسال و از این تعداد 20 مقاله برای ارائه انتخاب شده اند.
بر اساس این گزارش، چهاردهمین کنگره تازه های قلب و عروق ایران، از 28 تا 31 شهریورماه در مرکز همایش های پژوهشگاه نیرو پذیرای حضور متخصصان قلب و عروق از سراسر کشور خواهد بود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 021۴۴۰۸۶۹۸۸ تماس حاصل نموده و یا به پایگاه اینترنتی http://congress.iranathero.ir مراجعه کنند./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار