معاون فرهنگی و امور زائران استان مقدس حضرت عبدالعظیم گفت: در طول ماه مبارک رمضان استان پذیرایی افطار 30 هزار زائر این حرم شریف است.

سلیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با شروع ماه مبارک رمضان برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی برای زائران این حرم پیش بینی شده است که در طول شبانه روز برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: در این ماه پیش بینی شده تا هر شب پذیرایی نزدیک به هزار نفر برای وعده افطار باشیم که تا پایان ماه مبارک رمضان نزدیک به 30 هزار نفر از این سفره میهمانی خداوند بهره مند شوند.
وی در ادامه اظهار داشت: مراسم ترتیل خوانی از جمله برنامه هایی است که با توجه به اینکه در سال های گذشته با استقبال از سوی زائران مواجه شده امسال نیز این مراسم هر روز بعد از نماز ظهر با حضور قاریان ممتاز و بین المللی برگزار می شود و ضمن همکاری با صدا و سیما این مراسم توسط شبکه 5سیما ضبط و روز بعد از ساعت 6 صبح پخش خواهد شد.
سلیمی در ادامه از برپایی کرسی های پرسش و پاسخ در استان سیدالکریم خبر داد و تصریح کرد: کرسی های پرسش و پاسخ در شب های جمعه و روزهای تعطیل با حضور علما و روحانیون بر پا می شود و در 2 نوبت قبل از مغرب و بعد از مغرب در ساعات 11 تا 2 نیمه شب پاسخگوی مسائل و مشکلات جوانان هستند.
وی ادامه داد: همچنین دوره های آموزشی قرآن کریم ویژه کارکنان استان توسط مرکز آموزشی قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
معاون فرهنگی و امور زائران استان مقدس عبدالعظیم در ادامه بیان داشت: در شب های غدیر قدر برنامه های لیالی قدر در شب های 19،20 و 21 از ساعت 22 تا 2:30 بامداد با حضور قاریان و مداحان اهل بیت برگزار  و پذیرایی زائران هستیم.
شایان ذکر است: برنامه رمضان با قران شب ها بعد از نماز مغرب و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های استان سیدالکریم در ایام مبارک رمضان است./ف
برچسب ها: رمضان ، افطار ، مغرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار