هافبک تیم استقلال قرار بود از فهرست این تیم خارج شود اما این اتفاق رخ نداد و کیانوش رحمتی در تیم استقلال ماندنی شد تا پس از رفع مشکل مصدومیتش در تیم استقلال به فوتبال خود ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رحمتی پس از قرار گرفتن در فهرست فروش استقلال با شرایطی روبرو شد که اعضای باشگاه اعلام کردند برای جذب مجدد وی پس از نیم فصل اول اقدام می کنند اما این در حالی است که رحمتی موافق این شرایط نبود و اعلام کرد در صورتی که به حضورش نیاز نیست ترجیح می دهد در تیم نماند و آبی ها را ترک کند.

گفتنی است، پس از عدم حضور فرهاد مجیدی در استقلال این شرایط برای وی تغییر کرد و رحمتی با چراغ سبز مسئولان برای ماندن روبرو شد این در حالی است که حضور وی در نیم فصل جاری قطعی است و رحمتی جزو هافبک های تیم باقی می ماند اما وی سه ماه دیگر به تمرینات اختصاصی نیاز دارد و پس از آن می تواند برای حضور در تمرینات تیمی آماده شود.

از طرفی وی شماره اش را در اختیار ندارد زیرا پس از حضور نکونام در استقلال، وی شماره 6 کیانوش رحمتی را دریافت کرد و این بازیکن که در تیم جایی ندارد نیز شماره 6 را به نکونام سپرد تا هافبک تیم ملی به خواسته اش برسد.

این در حالی است که وی قرار است شماره 14 را در فصل جاری به تن کند و با این شماره در میادین حاضر شود.

شایان ذکر است، رحمتی در حالی برای حضور در تمرینات استقلال آماده می شود که شرایطش برای قرار گرفتن در ترکیب تیم مشخص نیست زیرا وی هم پست نکونام است و این بازیکن مورد تأیید سرمربی قرار دارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار