با تلاش ماموران انتظامي شهرستان ملارد غرب استان تهران،اعضاي باند سارقاني که با تهديد سلاح سرد از شهروندان زورگيري مي کردند، شناسائي و 8 فقره خفت گيري کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس , سرهنگ محسن صفري"فرمانده انتظامي شهرستان ملارد غرب استان تهران" در تشريح اين خبر گفت: دو روز پيش يکي از شهروندان شهرستان ملارد به پليس آگاهي اين شهرستان مراجعه کرده واعلام داشت"از سه راهي شهريار به مقصد صباشهر سوار پرايد مشکي با دونفر سرنشين شدم که در طول مسير سارقان با تهديد سلاح سرد،وجوه نقد،گوشي تلفن همراهم را به سرقت برده و پس از رها کردن من در مناطق خلوتي در صباشهر از محل متواري شدند، با بدست آمدن اطلاعات فوق،تيمي از ماموران انتظامي پليس آگاهي دستگيري سارقان را در دستور کار خود قرار دادند. اين گزارش حاکيست در بررسي هاي اوليه پليس و با توجه به اظهارات شاکي مبني براينکه وي توانسته چهره يکي از سارقان را ببيند ،چهره فرضي سارق ترسيم شده وبا انجام گشت زني هاي محسوس ونامحسوس در سطح محورهاي مواصلاتي شهرستان با همکاري پليس آگاهي استان سرانجام روز گذشته،يکي از سارق بنام"رضا- ف" دستگير شد.
اين گزارش حاکيست متهم در بازجوئي هاي پليس، دو تن از همدستان خود را معرفي کرده وي اعتراف کرد با همدستي اين دونفر تاکنون 8 فقره سرقت به عنف و زورگيري در سطح شهرستانهاي شهريار و ملارد انجام دادند که در ادامه تلاشهاي پليس دو همدست ديگر سارق به نام هاي " اسکندر- م"،2-"ستار-ک" در شهرستان شهريار دستگير شده وجهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شدند.
سرهنگ صفري خاطرنشان کرد : سارقان در اعترافات خودگفتند: در ابتدا سعي مي کرديم افراد را تحت عنوان مسافر، سوار خودرو کرده وسپس با کشاندن آنها در مسيرهاي خلوت وتاريک وبا تهديد سلاح سرد اقدام به زورگيري وخفت گيري از آنان کنيم ،اعضاي باند 3 نفره سارقان در بازجوئي هاي پليس به 8 فقره خفت گيري در سطح شهرستانهاي شهريار وملارد اعتراف کردند.  گفتني است متهمان پس از دستگيري وتشکيل پرونده،جهت سير مراحل قانوني،تحويل مرجع قضائي شدند.
سرهنگ صفري در پايان به شهروندان توصيه کرد درجابجائي ها ،ترددها وسفرهاي درون وبرون شهري از وسايط نقليه عمومي با آرم وعلائم مشخص استفاده کرده واز سوار شدن برخودروهاي شخصي خودداري کنند چرا که بعضا سارقان ومجرمان تحت پوشش مسافرکش با سوار کردن مسافران و افراد مورد نظر اقدام به اخاذي ،زورگيري وسرقت به عنف و... مي کنند./ف
برچسب ها: سارق ، کشف ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار