يكي از بازيگران سينماي ايران به منظور برگزاري نمايشگاه 2 سال انتظار كشيد.

ويشكا آسايش بازيگر سينما،در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت:تازه ترين آثار مجسمه اي را كه خلق كرده ام قرار است در گالري اعتماد به نمايش بگذارم.
وي اظهار داشت:در اين نمايشگاه مجسمه هاي برنزي را در ابعاد بين 50 تا 90 به نمايش خواهم گذاشت.

*آثارم بدون عنوان است

وي اظهار داشت:هيچ كدام از مجسمه هايي كه در اين نمايشگاه به نمايش خواهم گذاشت؛ عنوان ندارند،چراكه تصورم بر اين است كه شايد آثار بدون عنوان جذابيت بيشتري داشته باشد البته اين احتمال هم وجود دارد كه از عنوان هم استفاده كنم اما اين موضوع هنوز قطعي نيست.
وي در ادامه گفت:كار هنري كاري است كه اين اجازه را به مخاطب بدهد كه برداشت خود را از آنچه كه هنرمند خلق كرده بيان كند و در حقيقت تبادل ميان هنرمند و مخاطب به اين طريق ايجاد شود.

*از جايگاه بازيگري ام با مخاطب حرف نمي زنم!

وي در ادامه گفت:در اين نمايشگاه از جايگاه بازيگر بودنم با مخاطب حرف نمي زنم؛بلكه به عنوان يك مجسمه ساز و هنرمند عرصه هنرهاي تجسمي با مخاطبين نمايشگاه هم صحبت مي‌كنم.
وي در ادامه گفت:سه سال است كه براي خلق آ‌ثار مجسمه براي برگزاري نمايشگاه در گالري "اعتماد" تلاش مي‌كنم البته درحقيقت شروع كارم از 6 سال پيش بوده است.
وي در ادامه تصريح كرد:گالري اعتماد يكي از بهترين گالري هاي هنري است كه به صورت كاملا حرفه اي در حوزه هنرهاي تجسمي فعالتي مي كند.
وي گفت:پس از اين براي ديدن نمايشگاههاي اين گالري مراجعه مي‌كردم و پس از مدتي تصميم گرفتم آثارم را به مدير گالري "اعتماد" نشان دهم و اگر علاقمند بودند زماني را براي برگزاري نمايشگاهم مشخص كنند.

*از دو سال پيش در انتظار زمان برگزاري نمايشگاه بودم

وي در ادامه تصريح كرد:به مدت 2 سال به گالري اعتماد مراجعه كردم و براي امسال زماني را تعيين كرده اند.
وي گفت:گالري "اعتماد" از معدود گالري هاي حرفه اي است كه در مورد برگزاري نمايشگاه بسيار سختگير است.
وي خاطرنشان كرد:گالري "اعتماد" به خاطر "ويشگاه آسايش" بودنم زمان برگزاري نمايشگاه نداد! در حقيقت از اسم خودم براي اين نمايشگاه سوء استفاده نكرده ام.
وي درباره دليل عدم اعلام زمان دقيق نمايشگاهش گفت:نمي‌خواهم به  علت ‌آنكه بازيگر هستم براي اختتاميه نمايشگاهم بيايند؛بنابراين چند روز پس از گشايش نمايشگاه خبر آن را اعلام مي‌كنم.
گفتني است؛نمايشگاه "ويشكا آسايش" پس از تعطيلات تابستان در گالري اعتماد برگزار مي شود./ه
برچسب ها: بازیگری ، انتظار ، برگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار