«ویشکا آسایش» بازیگر فیلم سینمایی "برف روی کاجها" در گفت‌وگویی اظهار داشت: امسال نوع برگزاری سی‌امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، خیلی برای من جذاب و جالب بود و فکر می کنم که خیلی فکر خوبی کردند. اگر این نظم وجود داشته باشد مطمئن هستم که همه چیز به خوبی برگزار می‌شود.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

، «ویشکا آسایش» بازیگر فیلم‌های سینمایی "برف روی کاجها" و "خوابم می‌آد" و کاندید بهترین بازیگری زن مکمل مسابقه سینمای ایران در سی‌امین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گفت‌وگو با روابط عمومی این جشنواره گفت: امسال این نوع برگزاری جشنواره، خیلی برای من جذاب و جالب بود و فکر می‌کنم که خیلی فکر خوبی کردند به لحاظ اینکه برای هماهنگی قبل از برگزاری مراسم اختتامیه همه را در یک جا جمع کردند و کسی برای در ترافیک ماندن، استرس نمی‌گیرد و همه با خیال راحت با یک نظم خاصی به محل برگزاری اختتامیه رفتند. اگر این نظم وجود داشته باشد مطمئن هستم که همه چیز به خوبی برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: برای سومین بار است که در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شرکت می‌کنم، بار اول برای فیلم سینمایی "ساحره" کاندید بازیگری شدم که 13 سال پیش بود و همچنین سال گذشته نیز برای فیلم سینمایی "ورود آقایان ممنوع" در این جشنواره شرکت کردم که با این فیلم توانستم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کنم.

بازیگر فیلم‌ سینمایی "خوابم می‌آد" در مورد اهمیت گرفتن تندیس سیمرغ بلورین و همچنین دیگر جوایز جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای هنرمندان عرصه سینما، گفت: گرقتن جایزه از این جشنواره خیلی مهم و تأثیرگذار است، و تشویق بسیار بسیار بزرگی برای هنرمندان این عرصه است؛ به اعتماد بنفس هر شخصی کمک می‌کند و باعث می‌شود که هنرمند در انتخابهایش دقت کند و کمک می‌کند به اینکه اگر به عنوان سینماگر، کارت را خوب انجام بدهی تشویقت می‌کنند، پس بهتر است که همیشه در این کار به خوبی انجام وظیفه کنی. و همه‌اش برای سال آینده به فکر این هستی که انتخابهایت را درست انجام بدهی. و من به شخصه اینطوری هستم، برای اینکه روی کسی را زمین نزنم.

«ویشکا آسایش» در پایان این گفت‌وگو تأکید کرد: در زندگی این شانس بزرگ را داشتم که نقش بسیار جذاب قطام در سریال "امام علی (ع)" به من پیشنهاد شدم و توانستم از عهده‌اش بربیایم، امیدوارم بتوانم باز هم از این نقشهای خاص را بازی کنم و دوستارانم را خوشحال نگه دارم، این برای من خیلی مهم است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار