رئیس بخش آموزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از اتمام دوره آموزشی مدیریت اجرایی (MBA) ویژه مدیران میانی و ارشد شرکت ملی گاز ایران در این پالایشگاه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، سعید جولایی با اعلام این خبر افزود: این دوره از تاریخ 15 تیرماه سال 90 آغاز شد و 21 نفر از مدیران میانی و ارشد شرکت ملی گاز از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، منطقه چهار عملیات انتقال گاز و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در این دوره حضور داشتند.

وی همچنین به نام دوره های برگزار شده اشاره و تصریح کرد: این مدیران طی یک سال دوره های رفتار سازمانی، تامین مالی طرح ها، مدیریت استراتژیک، حسابدار مالی، کنترل پروژه، اقتصاد خرد و کلان، اقتصاد و مهندسی، اصول مدیریت، تحقیق در عملیات، داد و ستد بین المللی، مدیریت تولید و عملیات، مهارت های مدیریت را آموزش دیدند.

جولایی تاکید کرد: این دوره ها به میزان 320 ساعت آموزش و با حضور اساتید دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد.

این مقام مسئول در ادامه به دستاوردهای دوره یک ساله مدیریت اجرایی (MBA) اشاره کرد و بیان داشت: آشنایی با روش های نوین مدیریت، آشنایی با مدیریت استراتژیک، کنترل پروژه ها، مسائل مالی و اقتصادی و مدیریت تولید در عملیات از دستاوردهای دوره مدیریت اجرایی مدیران شرکت گاز ایران است.

گفتنی است: این دوره آموزشی به مدت یک سال به طول انجامید و اواخر تیرماه سال جاری در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد پایان یافت.

برچسب ها: پالایش گاز ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.