معاون عمرانی اداره کل بنادر ودریانودی هرمزگان ازپیشرفت 15در صدی ساخت مجتمع اداری ؛خدماتی؛ورفاهی مجتمع بندری شهید رجایی خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس عباس کمالی گفت :ساخت مجتمع اداری ؛رفاهی ،خدماتی بندر شهید رجایی با هدف انتقال تمام ادارههای موجود در این بندر به این مجتمع از اواخر سال 90شروع واکنون از پیشرفت 15درصدی برخوردار است.

وی افزود: مجتمع اداری ،خدماتی ورفاهی بندر شهید رجایی باعتباری بیش از 150میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی با زیر بنای 12هزار متر مربع ساخته می شود

وی گفت:این مجموع شامل بانک /هتل/ دفاتر اداری/و امکانات رفاهی است .

کمالی گفت :با ساخت این مجتمع تمام اداره های موجود در این بندر از جمله اداره کل بنادر ودریانوردی/گمرک شهید رجایی/و ودفاترشرکتها در این مرکز مستقرمی شوند

کمالی افزود: تخلیه وبارگیری /صادرات وواردات/ خدمات گمرکی وبانکی از جمله خدمات اداری است که در این مرکزبه افراد ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در حال حاضر برای 150نفر بطور مستقیم وغیر مستقیم شغل ایجاد کرده گفت:انتقال فعالیت های اداری به خارج از بندر /اختصاص بندر فقط به فعالیت های عملیاتی ازجمله تخلیه وبارگیری/ جلوگیری از تردد خودرهای سواری به داخل بندر / کاهش ترافیک /و ارتقاء ظریب ایمنی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است .

کمالی گفت : مرحله اول این طرح در سال 93به بهره برداری می رسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.