وزير كشور طي ابلاغيه‌اي به استاندار بوشهر ، بلامانع بودن تاسيس دهياري در 16 روستاي اين استان را ابلاغ كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور ، مصطفي محمد نجار وزير كشور با استناد به ماده واحده قانون تاسيس دهياري‌هاي خودكفا در روستاهاي كشور مصوب 77/4/14، با تاسيس 16 دهياري در استان بوشهر در صورتيكه خارج از محدوده قانوني شهرهاي همجوار باشند، موافقت كرد.

وزير كشور در اين ابلاغيه از جهانبخش استاندار بوشهر خواسته است تا طبق قوانين و مقررات مربوطه نسبت به تاسيس دهياري در روستاهاي مذكور اقدام و شروع به كار دهياري‌هاي مذكور را به سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور اعلام كند.

شايان ذكر است در ابلاغيه اخير، تاسيس دهياري در روستاهاي اشكالي محمد حاجي،دمروباه دان،سميعي،شاه فيروز، باغ تاج ،خيرك،شكرك ،بيدو، شيخان ماري، حناشور، جبراني، كنارخيمه، گاوزرد، بنه خاطر، زيبا مكان و محمدي آباد بلامانع اعلام گرديده است.

محمد نجار همچنين با استناد به ماده واحده قانون تاسيس دهياري‌هاي خودكفا در روستاهاي كشور با تاسيس  21 دهياري در استان خوزستان در صورتيكه خارج از محدوده قانوني شهرهاي همجوار باشند، موافقت كرد.

وزير كشور در اين ابلاغيه از حجازي استاندار خوزستان خواسته است تا طبق قوانين و مقررات مربوطه نسبت به تاسيس دهياري در روستاهاي مذكور اقدام و شروع به كار دهياري‌هاي مذكور را به سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي كشور اعلام كند.

شايان ذكر است در اين ابلاغيه ، تاسيس دهياري در روستاهاي شهرك بردبران، كفت چهوار، قلعه كژدمك، اشگفت گاو، نوتركي غريبي، اشگفت بابامير، محمودآباد، شله زار دو، تل چگاه عليا، سلامه وسطي، چم كرته، عبدي خاني، تل سياست، لنگير سفلي، چشمه مراد، پشت درب سفلي، پشت درب عليا، چم حاجيان، سلطان آباد، زلقي و رگ سفيد بلامانع اعلام شده است.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: بوشهر ، دهیاری ، استان ، نجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار