دو عضو يك باند قاچاق ارز در مشهد كه قصد خارج كردن مقادير زيادي ارز از كشور را داشتند، قبل از سوار شدن به هواپيما در فرودگاه شهيد ‌هاشمي ‌نژاد مشهد دستگير شدند.

 .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ به دنبال اخبار واصله مبني بر فعاليت عده‌اي قاچاقچي ارز و خروج مقاديري ارز از كشور، به دستور سرهنگ حسين بيدمشكي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي پرونده ويژه‌اي در اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهي استان تشكيل شد.

در همين رابطه و با تشكيل تيم تعقيب و مراقبت،‌ فرد مورد نظر در عرض 24 ساعت، شناسايي شد و با توجه به اينكه وي با زيركي تمام و در پوشش تجارت، قصد خروج از كشور را داشت، زمان و مقصد پرواز وي به يكي از كشورهاي همسايه از سوی رابطان خبري كشف شد و در ادامه، دو تيم از كارآگاهان پليس آگاهي‌ در كمتر از يك ساعت مانده به زمان پرواز براي دستگيري وي عازم فرودگاه شهيد‌ هاشمي‌نژاد مشهد شدند.

گزارش خبرنگار ما حاكي است: مأموران پس از مراجعه به فرودگاه مشهد با كنترل نامحسوس گيت بازرسي فرودگاه فرد مورد‌نظر و همدستش را شناسايي كردند و آن‌ها را در حالي كه مقادير زيادي ارز را به طرز ماهرانه‌اي در چمدان خود جاسازي كرده بودند، دستگير كردند.

در همين رابطه رئيس پليس آگاهي خراسان‌رضوي ابراز داشت: در بازرسي‌هاي به عمل آمده از وسايل متهمان،‌277 هزار و 570 هزار دلار، 4 هزار 350 عدد اسكناس سعودي،‌ 4 هزار و 360 اسكناس ديناركويت، 6 هزار و 690 اسكناس بات تايلند و 2 هزار و 100 اسكناس ريال قطر كشف و ضبط شد.

سرهنگ حسين‌بيدمشكي افزود: متهمان با تشكيل پرونده و برای سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند./س

برچسب ها: دستگیری ، قاچاقچی ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.