در حاليكه 73 روز بيشتر به ‌آغاز بيست و ششمين جشنواره فيلم كودك فرصت باقي نمانده هنوز تعدادي از فيلم‌هاي شركت كننده در اين جشنواره كليد نخورده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، تا فرا رسيدن بيست و ششمين جشنواره فيلم و كودك چيزي باقي نمانده است و تعدادي از فيلم‌هايي كه براي شركت در جشنواره ساخته مي‌شوند هنوز كليد نخورده و يا اينكه به پايان نرسيده‌اند.

هميشه گلايه سازندگان فيلم‌هاي سينمايي بر اين بوده كه در فرصت  اندكي باقي مانده براي شركت در جشنواره فيلم‌هايشان را با استرس ساخته‌اند كه در اين ميان چند فيلم در مرحله ساخت قرار دارند.

فيلم سينمايي "عمليات مهدكودك" به كارگرداني فرزاد اژدري و تهيه كنندگي رويا شريف در مرحله پيش توليد قرار دارد. در اين فيلم سينمايي بازيگراني چون عليرضا خمسه، اكبر عبدي، فرزاد حسني، شمسي فضل الهي، حسام نواب صفوي، سروش صحت، مريم سعادت، اميرحسين رستمي، بهنوش بختياري، علي اسكندري، به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

فاز اول "آفتاب، مهتاب، زمين" ساخته شد فيلم سينمايي آفتاب،‌ مهتاب، زمين ديگر فيلم سينمايي در حال ساخت است كه براي شركت در جشنواره فيلم كودك ساخته مي‌شود.

فاز اول اين پروژه سينمايي در خراسان جنوبي در روستاي كلات نادري كليد خورده و پس از 80 روز فيلمبرداري آن به پايان رسيده است.

در اين فيلم سينمايي بازيگراني چون، صدف بهشتي، مهسا معرفتي، حسين محمديان، شادي محمدپور، محمود مرتضايي و توحيد رستمي به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

*"پنج عنصر" پس از بازنويسي در اصفهان كليد مي‌خورد

فيلم سينمايي "پنج عنصر" به كارگرداني ابراهيم فروزش نيز پس از بازنويسي فيلمنامه در اصفهان كليد مي‌خورد. داستان اين فيلم در اصفهان مي‌گذرد و نقش‌هايي را بچه‌ها ايفا مي‌كنند كه پنج عنصر در ارتباط با يكي از سالخوردگان خانواده است.

گرچه فيلم‌هاي ديگري نيز در مرحله ساخت قرار دارند اما اميد است كه با توجه به كم بودن فرصت باقي مانده براي جشنواره به موقع فيلم‌ها براي شركت در جشنواره حاضر شوند./ي2
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار