پيرمرد ۶۵ ساله اي که با شگردي خاص از رانندگان کاميون در مشهد کلاهبرداري مي کرد با تلاش مأموران کلانتري خواجه ربيع شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،   در پي اعلام شکايت هاي متعدد به نيروهاي انتظامي مبني بر اين که طعمه پيرمرد عصا به دست قرار گرفته اند و مبالغ زيادي از آنان کلاهبرداري شده است، تلاش مأموران براي شناسايي و دستگيري اين پيرمرد آغاز شد.
 
بيشتر شاکيان اين پرونده اعلام کردند که پيرمرد مذکور به بهانه اين که بار خشکبار دارد و مي خواهد آن را به شهرستان ببرد از آنان کلاهبرداري کرده است. اين رانندگان همچنين عنوان کردند که پيرمرد آنان را از ميدان بار سپاد اجاره کرده و به بولوار مصلي کشانده است.
 
با توجه به اين که وقوع جرم در حوزه استحفاظي کلانتري خواجه ربيع بود، به دستور سرهنگ علي بانژاد (رئيس کلانتري خواجه ربيع) گروهي از مأموران تجسس رسيدگي به اين پرونده را با توجه به مشخصاتي که مالباختگان ارائه کرده بودند در دستور کار قرار دادند تا اين که عصر چهارم مرداد، راننده يک کاميون با پليس ۱۱۰ تماس گرفت و گفت: پيرمردي که عصا به دست دارد در ميدان بار سپاد خود را نماينده باربري هاي مشهد معرفي مي کند که من به او مشکوک شده ام چرا که ظاهر او به نماينده باربري ها نمي خورد.
 
وي اضافه کرد: پيرمرد از من مي خواهد که باري را به مقصد يکي از شهرهاي خارج از خراسان ببرم. در پي دريافت اين خبر و با توجه به مشخصاتي که راننده کاميون داد، مأموران تجسس بلافاصله به محل اعلام شده عزيمت و پيرمرد مذکور را به کلانتري منتقل کردند. به گزارش خراسان، بررسي هاي مأموران نشان داد: پيرمرد مذکور به بهانه بردن بار خشکبار به شهرستان هاي مختلف کاميون رانندگان شهرستاني که بار خود را در ميدان بار تخليه مي کردند اجاره مي کرد و آن ها را به ميدان بارهاي منطقه مصلي مي کشاند او سپس به اين بهانه که مقداري پول براي خريد بار کم دارد و همچنين بايد هزينه هاي انبار و غيره را بپردازد مبالغي بين ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان از رانندگان کاميون مي گرفت تا در مقصد و پس از تخليه بار با آن ها حساب کند ولي در فرصتي مناسب و با استفاده از شلوغي ميدان بار متواري مي شد.
 
اين گزارش حاکي است: پيرمرد مذکور که اهل نطنز است در بازجويي هاي فني انجام شده به ۴ فقره کلاهبرداري با شيوه مذکور اعتراف کرد اما با توجه به اين که احتمال مي رود وي با اين شگرد از رانندگان ديگري نيز کلاهبرداري کرده باشد، در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي قرار گرفت تا بررسي هاي بيشتري درباره جرايم احتمالي ديگر وي انجام شود.
 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
برچسب ها: کلاهبرداری ، نطنز ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار