طی حكمی از سوی سرپرست حوزه هنری ری، كورش زارعی به عنوان دبیر نخستین یادواره هنری "قبله تهران" منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، حجت ا... ناظری طی حكمی، كورش زارعی به عنوان دبیر نخستین یادواره  هنری "قبله تهران" منصوب شد.
در این حكم آمده است: یادواره "قبله تهران" فرصتی برای تمام دست اندركاران خدوم هنر است تا زمینه ظهور ارزش‌های والای اسلامی و فرهنگ و تمدن غنی ایران عزیز را در آییینه هنر به نمایش بگذارند.
ارج نهادن به مفاخر شهرری در سایه پر بركت حضرت عبدالظیم الحسنی همتی بلند و عزمی استوار می‌طلبد. نظر به شایستگی‌های جنابعالی به موجب این حكم به عنوان نخستین یادواره "قبله تهران" منصوب می‌شوید. امید كه با برنامه‌ریزی مناسب جنابعالی با بهره‌گیری از توان مادی و معنوی نهادهای هم هدف در شهرری موجبات برگزاری باشكوه این حركت فرهنگی را مهیا سازد.
نخستین یادواره هنری "قبله تهران" شهریور در قالب نمایش خیابانی در دو بخش اصلی شامل زندگی نامه و داستان‌های مرتبط با "مفاخر متولد و ساكن شهرری" و "مفاخر مدفون در شهرری" و بخش ویژه "حضرت عبدالعظیم الحسنی" به همت حوزه هنری استان تهران مركزری برگزار می‌شود.
علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی الكترونیكی www.artehran.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 2-33749991 (دبیرخانه جشنواره ) تماس حاصل نمایند./م
برچسب ها: حوزه هنری ، یادواره ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.