بانک ملي ايران اعلام کرد روش پرداخت وجه نقد در سررسيد تحويل سكه ها معادل ارزش مسكوك پيش خريد شده ، اجرايي شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،بانک ملي ايران اعلام کرد روش پرداخت وجه نقد در سررسيد تحويل سكه ها معادل ارزش مسكوك پيش خريد شده ، اجرايي شده است.

بانک ملي ايران افزوده است : نرخ پرداخت وجه نقد روزانه از سوي بانك مركزي اعلام مي شود و مشتريان مي توانند از اين امكان در شعب بانك ملي استفاده كنند.

همچنين در كنار اين روش، مشتريان مي توانند از روش جايگزين تحويل اوراق گواهي سپرده با نرخ سود علي الحساب 20 درصد استفاده كنند.

بنابر اين گزارش ، واگذاري مرحله سوم سکه هاي پيش فروش شده از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده است.

در پنج مرحله پيش فروش سکه تمام بهار ازادي که از بهمن سال گذشته آغاز شد، در مجموع 9 ميليون و318 هزار قطعه سکه تمام بهارآزادي پيش فروش شده که تاکنون هفت ميليون و 368 هزار قطعه ( 79 درصد) تعيين تکليف شده است.

نزديک به دو ميليون قطعه سکه بهارآزادي پيش فروش شده در مراحل مختلف ، باقي مانده است که به تدريج و متناسب با زمان پيش خريد با دريافت پنج درصد ماليات بر ارزش افزوده ، تحويل پيش خريداران خواهد شد.

پيش خريداران سکه مي توانند به جاي دريافت ان از اوراق گواهي سپرده با نرخ سود 20 درصد به عنوان ابزار جايگزين اختياري استفاده کنند يا با انصراف از دريافت سکه ، وجه آن را دريافت کنند.

بانک مرکزي نرخ خريد سکه را در آغاز هر روز به بانک ملي اعلام مي کند و بر اساس نرخ اعلامي بانک مرکزي وجه سکه ها پرداخت مي شود و از افرادي که با انصراف از دريافت سکه وجه آن را مطالبه مي کنند ، ماليات بر ارزش افزوده دريافت نمي شود./عب
برچسب ها: پرداخت ، وجه نقد ، سکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار