کمانداران المپیکی ایران در حالی فردا برای اولین مسابقه المپیک خود به صف می شوند که ریاضی مهر، مربي وزيري از در اختیار قراردادن آی دی کارت مربیان به همراهان کاروان خبر داد.

کیوان ریاضی مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تأکید کرد: قرار بود من و صفایی به عنوان همراهان تیر و کمان به لندن برویم اما با کارشکنی های انجام شده کار ما درست نشد البته صفایی به عنوان نائب رئیس آسیا امکان رفتن داشت اما چون باید از طریق فدراسیون کارهای وی انجام می شد و صفایی مدتی طولانی دور از فدراسیون بود وی نیز به لندن نرفته 2 بازیکن المپیکی بدون مربی راهی مسابقات شدند.

وی ادامه داد: پس از اینکه 2 مربی معرفی شده از سوی وزارت ورزش هم با دستور علی آبادی به لندن نرفته مربیان کره ای مستقیماً راهی لندن شدند و افشار زاده نیز دستور صدور کارت این نفرات را داد اما با توجه به کارشکنی افرادی که در محل بازی ها هستند جلوی ورود آنها گرفته شد.

*یک روانشناس همراه تیم ها نیست

ریاضی مهر افزود: اسامی این نفرات از سوی فدراسیون جهانی هم تأیید شد گویا آی دی کارت مربیان را به همراهان کاروان اختصاص داده اند و حتی یک روانشناس هم به همراه کاروان ایران به لندن اعزام نشد سوال اینجا است که حضور چه کسی از مربی و ورزشکار واجبتر است؟ چرا حتی یک روانشناس هم با وجود اهمیت حضور چنین شخصی در کنار ورزشکاران اعزام نشده است؟

*وزیری 5 امتیاز با رکورد جهانی فاصله داشت

مربی وزیری اشاره کرد: شرایط وزیری و دهقان در تهران واقعاً ایده آل بود و با وجود اینکه اجازه ورود به سایت المپیکی ها به عنوان خانه خود را نداشتیم اما تلاش کردیم شرایط مناسبی برای این نفرات ایجاد شود و حتی رکوردهای آنها نیز فراتر از انتظار بود و رکورد وزیری 4 یا 5 امتیاز با رکورد جهانی فاصله داشت اما به هر حال حضور بدون مربی این بازیکنان در محل برگزاری بازی ها شرایط نرمال و ایده آل برایشان محسوب نمی شود و امیدوارم حداقل مربیان کره ای موفق به ورود به دهکده بازی ها شوند.

ریاضی مهر تصریح کرد: خواهشم از مسئولان کمیته ملی المپیک در لندن این است که مسائل شخصی را برای مدت کوتاهی کنار گذاشته و به عملکرد خوب ورزشکاران فکر کنند چون هرچه عملکرد بازیکنان المپیکی بهتر باشد به نفع همه است.

*تمرین روز اول را به کمانداران خبر ندادند

وی توضیح داد: شرایط در مسابقات برون مرزی همیشه به این شکل است که محل و زمان تمرین، وضعیت رفت و آمد و.... از طریق سرپرست و همراه کنترل می شود در حالی که تمامی تیم ها در روز رسیدن دهقان و وزیری به لندن تمرین رسمی داشتند و این 2 بازیکن هم آماده تمرین بودند مسئولان کاروان به آنها گفتند امروز تمرین ندارید و به این ترتیب تمرین روز اول از دست رفت و در روزهای دیگر خود این بازیکنان برنامه تمرین و رفت و آمد سرویس ها را کنترل می کردند در حالی که این حرکات واقعاً درست نیست و امیدوارم از سوی کمیته المپیک بیشتر به این 2 بازیکن کمک شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار