مرحله حذفی مسابقات جهانی تیروکمان آمریکا با حذف تمام کمانداران ایرانی شرکت کننده در رقابتها پیگیری شد اما جدال بازیکنان بر سر سهمیه های المپیک از خرداد آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کمانداران راه یافته به مرحله حذفی مسابقات جهانی تیروکمان نیمه شب گذشته به وقت ایران رقابت خود را با حریفان جهانی آغاز کردند که در تیم ایران میلاد وزیری با کسب بهترین نتیجه تا مرحله یک چهارم نهایی پیش آمد.

وزیری در این مرحله 7 بر یک از کادفری لاورنس شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

کیوان ریاضی مهر در دور اول حذفی با هاتاوامتی روبرو شده و شش بر یک بازی را واگذار کرد، حامد خوری نیز در مقابل کمال الدین حاذق 7 بر یک شکست خورده و حذف شد.

در بخش بانوان نیز زهرا دهقان 6 بر صفر از حریف ترکیه ای و ساره اسدی 6 بر یک از حریف سوئدی باخته و در همان مراحل ابتدایی حذفي از دور رقابتها کنار رفتند.

اما در رشته کامپوند نیز تنها رضا زمانی نژاد به عنوان نماینده ایران حضور داشت که تا مرحله یک شانزدهم نهایی پیش آمده و در این مرحله 144 بر 141 شکست خورده و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

مسابقات حذفی تیمی جهانی امشب برگزار می شود اما رقابت اصلی کمانداران برای کسب سهمیه المپیک از فردا با مسابقات انفرادی آغاز می شود که در این بخش تنها دختران ریکرو امکان شرکت دارند. مسابقات تیمی نیز روز سوم خرداد با حضور تیم دختران و پسران ریکرو ایران برگزار می شود./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار