بازيكن تيم ملي ريكرو آقايان تمام تقصيرات نگرفتن سهميه تيمي را به گردن سرمربي جديد تيم انداخته و مي گويد: مربي جديد حتي از چيزي به اسم تاكتيك تيمي در تير و كمان خبر نداشت.

كيوان رياضي مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد: سهميه تيمي المپيك در چنگ ما بود و ما به خاطر عملكرد بد كادر فني آن را از دست داديم در حالي كه در بازي با مكزيك به راحتي امكان برد داشتيم، نحوه چينش بد كادر فني باعث شكستمان شد بازي اي كه در سرنوشت كسب سهميه نيز تاثير داشت.
 وي ادامه داد:  ما شايستگي پيروزي در مسابقات جهاني را داشتيم و همان جريان عملكرد بد كادر فني در بازي كسب سهميه هم تاثير داشت ابتدا آلمان را برديم و در مقابل چين تايپه هم سه راند جلو بوديم اما در نهايت بازي را واگذار كرديم.
 كاپيتان تيم ملي ريكرو در مورد تغييرات تاكتيكي تيم توضيح داد:  نفرات تيم كه همان نفرات قبلي بودند اما با وجود بارها تاكيد بر تاكتيك خاص تيم، سليم اف آن را تغيير داد متاسفانه وي هيچ اطلاعي از تاكتيك هاي تير و كمان ندارد و تا دو روز پاياني اردوي آنتاليا اصلا نمي دانست كه چيزي به نام تاكتيك وجود دارد! در نهايت هم طرحي داد كه اشتباه بود و به اين ترتيب سهميه تيمي را از دست داديم.
 وي عملكرد خوب مرحله مقدماتي را هم قبول ندارد و اضافه كرد: هيلاد وزيري سال قبل يك امتياز بيشتر از اين مسابقات  به دست آورد خود من هم پايين تر از مسابقات مشابه سال قبل ركورد زدم دليل آن هم تعويض كادر فني و آسيب به تيم بود در حالي كه قبلا قول داده بوديم اگر مربيان كره اي عوض نشوند هر شش سهميه را در آمريكا بگريم اما با اين تغييرات تنها يك سهميه بانوان به دست آمد.
 رياضي مهر گفت: متاسفانه سليم اف در صبح بازي سرنوشت ساز زهرا دهقان به ما به عنوان هم تيمي هاي وي كه با توجه به سالها كار از روند تمريني و تاكتيكي وي شناخت داشتيم اجازه حضور براي حمايت و راهنمايي ويرا نداد دهقان در آن مسابقه از دور بازيهاي كسب سهميه و خارج و حذف شد اما شانسي كه دو بار به ما  رو كرد بالا رفتن دو كماندار كشور تركيه بود.
وي ادامه داد: درست مانند جرياني كه براي من و وزيري در مسابقات آسيايي تهران اتفاق افتاد با رسيدن دو كماندار به مراحل بالاتر شانسي براي گروه بازنده ها ايجاد شد تا نماينده  ايران و دو كشور ديگر در گروه بازنده ها براي كسب سهميه باقيمانده رقابت كنند.
 وي افزود: من و وزيري اين بار با مساعدت شجاعي براي راهنمايي دهقان بر سر مسابقه رفتيم و با سماجت و پشتكار وي سهميه به دست آمد اما در كل ساره اسدي در بين دختران افت داشته و دهقان هم ركورد هايي درحد تصور قبلي ما نداشت تنها مريم محمودي فراتر از انتظار كار كرد.
رياضي مهر صحبت هايش را با اين جمله به پايان برد كه متاسفانه در اين مدت سكته بزرگي به رشته ريكرو وارد شد./ق
برچسب ها: ریاضی مهر ، عملکرد ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار