کشور ایران با قابلیت های مذهبی که دارد مي‌توان پيش‌بيني کرد که با برنامه‌ريزي‌هاي مطلوب بتوان حداقل 5 ميليون گردشگر مذهبي به اين سه شهر جذب کرد.

سيد حسن موسوي در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: در شرايطي که رسانه‌هاي مختلف دنيا اقدام به تخريب قابليت‌ها و جاذبه‌هاي زيباي گردشگري ايران مي‌کنند آمارها نشان‌دهنده رشد ورود گردشگر خارجي به کشور است.  
معاون رئسی جمهور تصریح کرد: ‌با توجه به اين که سه شهر مقدس مشهد، قم و شيراز مقصد گردشگر مذهبي بسياري از شيعيان منطقه تلقي مي‌شود مي‌توان پيش‌بيني کرد که با برنامه‌ريزي‌هاي مطلوب بتوان حداقل 5 ميليون گردشگر مذهبي به اين سه شهر جذب کرد.
وي تصريح کرد: در همين راستا به دفاتر خدمات گردشگري براي افزايش بيش از پيش جذب گردشگران خارجي توصيه‌هايي شده و برنامه‌ريزي‌هاي مناسبي صورت گرفته است.  
موسوی با اشاره به رونمايي از سامانه صدور مجوز بند «ب» تصريح کرد: اميدوارم تا پايان سال جاري تکاليفي را که دولت تا پايان برنامه پنجم توسعه (سال 1394) بر عهده سازمان‌هاي دولتي در حوزه دولت الکترونيک گذاشته است را به پايان برسانيم.
وي يادآور شد: خوشبختانه با افتتاح شبکه تلويزيوني گردشگري مردم کشورهاي مختلف دنيا به شناخت بهتري از جاذبه‌هاي گردشگري ايران دست خواهند يافت این شبکه طوری طراحی شده که تمامی نیازهای جامعه جهانی را پوشش می دهد.
رئيس سازمان ميراث ‌فرهنگي، صنايع‌ دستي و گردشگري يادآور شد: امروز رسانه‌هاي مختلف دنيا براي تخريب ايران هزينه بسيار زيادي مي‌کنند بنابراين بايد با اين تبليغات مسموم مقابله کرد./ر

برچسب ها: رشد ، گردشگر ، مذهبی ، شبکه ، جاذبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار