سرپرست معاونت گردشگری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: به منظور رفاه حال مسافران و مردم درفصل تابستان تمامی واحدهای گردشگری استان به صورت ویژه بازرسی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان :

، 'حسین فرهادی نژاد' در جریان بازرسی گسترده از تمامی تاسیسات گردشگری لرستان افزود: ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی به صورت ویژه اقدام به بازدید از تمامی تاسیسات و موسسات گردشگری سطح استان كرده تا از این طریق مردم دغدغه ای برای استفاده از اماكن گردشگری استان نداشته باشند.

وی اظهار داشت: این بازدیدها با مشاركت معاونت و كارشناسان گردشگری با معاونان سازمان صنعت و معدن و تجارت و اداره كل تعزیرات حكومتی استان و بازدید های مجزا توسط كارشناسان این اداره كل به صورت مستمردر حال اجرا است.

وی گفت: رعایت نكات بهداشتی، نظارت بر نحوه ارایه خدمات تاسیسات گردشگری به صورت كمی و كیفی، نظارت بر نرخ های مصوب، برخورد قانونی با موسسات غیرمجاز و برخورد با تاسیسات متخلف از جمله نكاتی است كه در این بازدید ها مورد توجه خاص بازرسان استان است.

فرهادی نژاد افزود: طی این بازدید ها به واحدهایی كه در ارایه خدمات مطلوب كوتاهی كرده اند تذكر شفاهی و به چهار واحد اخطار كتبی ابلاغ شد و واحدهای غیر قانونی و بدون مجوز اخطار پلمپ ابلاغ شد.

وی تصریح كرد: نظارت بر این واحدها تا پایان طرح سفرهای تابستانی استمرار خواهد داشت و از ادامه فعالیت واحد های متخلف جلوگیری به عمل خواهد آمد./س

برچسب ها: بازرسی ، واحدهای ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.