سطح روابط دستگاه دیپلماسی کشور باید فعال تر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت سطح روابط دستگاه دیپلماسی کشور با دیگرکشورها به ویژه درباره اوضاع کشور سوریه تاکیدکرد.

احمدی لاشکی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای بیداری اسلامی و جنبشهای مردمی علیه نظام سرمایه داری این است که نقاب فریبکاری و تزویر حمایت از دموکراسی و حقوق بشر را از چهره سردمداران نظام سلطه استکباری و غرب را کنار زده است افزود: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باید با بهره گیری از همه ظرفیتهای گسترده داخلی و خارجی نقش آفرین معادلات منطقه ای و جهانی به ویژه در اوضاع کشور سوریه باشد و در این زمینه نیز سطح رایزنی های مجالس دو کشور باید بیش تر از پیش ارتقاء یابد.

وی با اشاره به تحریمهای اخیر اقتصادی غرب علیه کشورمان گفت: تا هنگامی که سایه رهبری و پیروی از منویات ولایت فقیه در کشور حاکم است همانند گذشته تحریمها هیچ خللی در روند حرکت انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاه نمایی و یاس آوری از جمله روشهای جهان غرب در رابطه با مسائل داخلی کشور است از این رو سرعت عمل و به روز رسانی سازوکار دیپلماسی رسانه ای در ایران باید پاسخگوی شرایط موجود و متناسب با صف بندی های اردوگاه دشمنان نظام باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.