رژيم صهيونيستي با هدف مطرح كردن ايران به عنوان يك خطر بين المللي به دنبال تشديد جنگ رسانه اي عليه كشورمان است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با توجه به اينكه اسرائيل خود را در مقابل ايران در مسائل گوناگون و قدرت نفوذ ايران در منطقه ناتوان ديده، متوسل به جو سازي و تخريب هاي ضد ايراني در رسانه ها شده است تا شايد به خيال خود بتواند قدرت ايران در منطقه و جهان را در پي اين تبليغات سوء مورد تزلزل قرار دهد.

*تخريب هاي رسانه هاي ضد ايراني

در گذر زمان رسانه‌ها از دوره اي به بعد نقش محوري در تحولات و ساختن نگرش افكار عمومي ايفا مي‌كنند و در چنين فضايي، رژيم صهيونيستي نيز با اهداف ضد ايراني، سعي در تشديد جنگ رسانه اي در راستاي پيشبرد اديدگاه هاي خصمانه خود دارد.

در اين راستا رسانه‌هايي كه در لابي صهيونيستي قرار دارند دست به اقداماتي مي‌زنند تا به نوعي جامعه بين الملل را پيش از پيش عليه ايران تحريك كنند، همانطوري كه در چند ماه اخير نيز شاهد اين مسئله بوديم كه رژيم صهيونيستي با توسل به اين رسانه‌هاي دست نشانده بر حجم عمليات رواني خود عليه جمهوري اسلامي ايران افزوده است.

*ايران هسته اي بهانه اي براي ايران هراسی توسط اسرائيل

از سال 2002 كه مسئله هسته اي ايران مطرح شد، اسرائيل همواره از اين موضوع عليه كشورمان در طرح مسئله ايران هراسي استفاده كرده است چرا كه اين رژيم براي متقاعد كردن ديگر دولت‌ها براي همراهي خود چاره اي جز دروغ پراكني نداشته است.

در همين راستا ديده شده كه اسرائيل با كمك رسانه‌هاي خود همواره فعاليت‌هاي هسته اي صلح آميز ايران را تهديدي براي صلح و امنيت جهاني جلوه داده است و همين رو روزنامه اسرائيلي آحارونوت به بررسي اين موضوع پرداخته و فعاليت‌هاي صلح آميز جمهوري اسلامي ايران را به عنوان يك خطر بزرگ براي دنيا مطرح كرده است.

براساس اين گزارش؛ رژيم صهيونيستي با همكاري ديگر هم پيمانانش و همچنين استفاده از رسانه‌هاي بين المللي همواره به دنبال دو هدف بوده اند و در راستاي همين اهداف خود جنگ رسانه اي را مديريت مي‌كنند.

اولين هدف رژيم غاصب صهيونيستي از چنين اقداماتي اين است كه دولتمردان اين رژيم سعي دارند  تا با اعمال فشارها جمهوري اسلامي ايران را مجبور كنند كه اسرائيل را به رسميت بشناسند، نكته ديگر اين كه اسرائيل سعي دارد جمهوري اسلامي ايران را به عنوان يك تهديد بين المللي مطرح كند.

البته نكته قابل تامل اين است كه رژيم صهيونيستي با تمامي اين اقدامات همواره در تخريب و ضربه زدن به جمهوري اسلامي ايران ناكام بوده است.

* گزارش// حسن صفي آريان
انتهاي پيام/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار