مدیر طرح جامعه اوقات فراغت خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی اوقات فراغت با الگوبرداری افراطی از غرب امکان پذیر نیست و عدم الگوبرداری صحیح دراوقات فراغت به جامعه ضربه می زند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جلیل معماریانی در نشست علمی- خبری که باموضوع ضرورت بازنگری به برنامه های اوقات فراغت در سالن اجتماعات استانداری خراسان رضوی برگزار شد، افزود: باید تکنیک الگوبرداری و الگوسازی را یاد داشته باشیم تا بتوانیم در موضوع اوقات فراغت نیز برنامه کاملی را ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: به دنبال تدوین برنامه های اوقات فراغت هستیم و در این راه با اسلام پژوهی کار را پی گیری می کنیم.

وی بااشاره به اینکه برای تغییر جدی نگرش خانواده ها و اجتماع یک نقشه راه تدوین کردیم که گام اول درآن بررسی چالش های موجود است ، اظهارداشت: اکنون به دسته بندی این چالش هارسیدیم و مجموعه نگاه ها را در مجموعه اقات فراغت بررسی کردیم.

مدیر طرح جامعه اوقات فراغت خراسان رضوی بیان کرد: از جمله برنامه هایی که در این راه تدوین شده است می توان به تهیه و طراحی یک نشریه تخصصی ،نمایشگاه اوقات فراغت وتشکیل یک سایت قوی در حوزه اوقات فراغت نام برد.

معماریانی در خصوص پیام های برنامه های ستاد اوقات فراغت گفت: در ستاد زمینه را برای گذراندن صحیح اوقات فراغت فراهم خواهد شد و پیام هایی مانند انسان جامعیت دارد و باید برای تمام ابعاد وجودی آن برنامه ریزی شود و انسان تک بعدی کاریکاتوری بیش نیست، اوقات فراغت مختص تابستان نیست و نیاز به وسایل پرهزینه ندارد بررسی می شود. /س

برچسب ها: اوقات فراغت ، الگو ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.