نویسنده و تحلیلگر سیاسی سوری با تاكيد بر اينكه سوريه از سلاح هاي بازدارنده با هدف دفع هرگونه تجاوز داخلي يا خارجي برخوردار است، تاکید کرد که دولت سوریه کاملا بر اوضاع تسلط دارد .

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  "علي قاسم"  اظهار داشت: پشتيباني و حمايت از عناصر مسلح با راه حل سياسي مغايرت دارد؛ از آن گذشته براي ثابت شدن حمايت آمريكا از گروهك هاي مسلح نيازي به دليل و برهان نيست، زيرا اين حمايت ها تازگي ندارد و از آغاز فعاليت هاي خرابكارانه اين گروهك ها در اراضي سوريه شروع شد.

وي با اشاره بر نقش كشورهاي منطقه و عربي در حمايت از گروهك هاي مسلح از ايفاي نقش برخي از شیوخ حاشيه خليج فارس و همچنين تركيه در این زمینه انتقاد كرد.

سردبير روزنامه الثوره تاكيد كرد : مردم سوريه در تمام يك سال و نيم گذشته يك مساله را ثابت كرده اند و آن اين كه تسليم توطئه ها نمي شوند.

وي افزود : نه تنها سازمان سياي آمريكا بلكه سازمان اطلاعات انگليس نيز در حمايت و پشتيباني از گروهك هاي مسلح نقش دارند و مطبوعات انگليس فاش کردندكه سازمان اطلاعات این کشوردر برخي كشورهاي مجاور سوريه، تروريست ها و گروهك هاي مسلح را آموزش مي دهد.

سردبير روزنامه الثوره در گفتگو با العالم گفت : علي رغم همه اين تلاش ها  سرانجام رسانه ها و عوامل حامي گروهك هاي تروريستي به شكست خود در تحقق هدف اصلي كه سرنگوني سوريه است، اعتراف كردند.

علي قاسم در پايان اظهارداشت: با شكست حمايت ها از گروهك هاي تروريستي و اعتراف به آن، اكنون آمريكا به شيوه هاي سنتي روي آورده و از وجود برنامه هايي براي اقدام نظامي اسرائيل عليه سوريه خبر می دهد.

برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، سوریه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار