كارآگاهان اداره عمليات ويژه پليس آگاهي اصفهان كلاهبرداري كه بيش از100 ميليارد ريال از اين راه تحصيل كرده بود را شناسايي و دستگير كردند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسين حسين زاده رييس پليس آگاهي استان اصفهان  اظهار داشت:در پي شكايت هاي متعدد دامداران و كشاورزان از فردي كه با جعل عناوين مختلف وعده عرضه علوفه ،غلات و كودهاي شيميايي به آنها داده و مبالغ كلاني نيز از آنها اخذ كرده بود موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.
وي افزود : كارآگاهان تحقيقات خود را پيرامون اين فرد آغاز كردند و به بررسي مداركي كه شاكيان ارائه كرده بودند پرداختند.
اين مقام مسئول تصريح كرد:سر انجام اين تحقيقات در هفته جاري به ثمر نشست و كارآگاهان ويژه پليس آگاهي ردي از اين فرد كه بسيار زيركانه و حساب شده فعاليت مي كرد در پايتخت بدست آوردند.
اين مقام انتظامي در ادامه عنوان كرد:بلافاصله تيم مجرب اداره عمليات ويژه پليس آگاهي عمليات دستگيري وي را آغاز كردند و هنگامي كه "غلامعلي – ب" درحال اجراي نقشه خود براي به دام انداختن يكي ديگر از كشاورزان بود به محاصره ماموران درآمد و راهي جز تسليم شدن در برابر آنان نيافت.
وي افزود :با دستگيري و انتقال اين متهم 51 ساله به پليس آگاهي پرده از ابعاد گسترده اين كلاهبرداري ميلياردي برداشته شد.
سرهنگ حسين زاده گفت: اين فرد با استفاده از فن بيان بسيار قوي و صحنه سازي هاي صوري خود را با عناوين مختلف به كشاورزان و دامداران و تعاوني هاي كشاورزي و دامداري معرفي و به آنها وعده عرضه علوفه،غلات و سموم و كودهاي شيميايي با قيمتي بسيار استثنايي مي داد و زماني كه اعتماد آنها را جلب مي كرد با اخذ مبالغي بين 200ميليون تا سه ميليارد ريال از آنها ،متواري مي شد.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان اضافه كرد:تا كنون بيش از 100 نفر از شاكيان وي در سراسر كشور و استان توسط پليس شناسايي شده است كه مبلغ وجوه دريافتي از آنان بالغ بر يكصد ميليارد ريال مي باشد.
وي ادامه داد: با توجه به شيوه و شگرد به كار رفته توسط متهم و فعاليت وي در ساير استان هاي كشور اين پرونده همچنان در پليس آگاهي اصفهان درحال رسيدگي است.
سرهنگ حسين زاده در پايان از هموطنان خواست چنانچه خود و يا نزديكان آنها در دام اين فرد گرفتار شده اند به منظور كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به پليس آگاهي اصفهان مراجعه و يا با شماره 2184301 تماس گرفته تا اقدامات قانوني صورت پذيرد ./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار