مرکز علوم و ستاره شناسی تهران، جشنواره ای با عنوان شب های رمضان در رصدخانه شمیران را از 5مرداد تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد کرد.

الهام نیری، مسئول روابط عمومی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران در گفتگو با خبرنگار دانش های روز باشگاه خبرنگاران گفت:هدف از برگزاری این جشنواره حفظ، گسترش و ترویج ارزش‌های معنوی ماه مبارک رمضان و همچنین آشنایی بیشتر علاقمندان با علم نجوم است.

وی افزود: این جشنواره از ساعت 18 الی 23  پنجم مرداد ماه مصادف با ششم ماه مبارک رمضان آغاز می گردد و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت وبا ارائه برنامه های متنوع امکان استفاده همه اقشار را از این مجموعه فراهم كرده است.

نیری اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش بازدید از بخشهای علمی مرکز و رصد آسمان شب برپا می شود که بازدید از تالار کهکشان، سالنهای ترازوها، تفکر، سه بعدی، نمایش لیزری، شیمی، فیزیک و انجام آزمایشهای مختلف فیزیکی از جمله برنامه های این مركز محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این ویژه برنامه از50% تخفیف برخوردار می شوند و می توانند جهت حضور در این جشنواره با شماره تلفنهای 22293280،22805006،22292246 تماس بگیرند./ح
برچسب ها: رصدخانه ، رمضان ، ستاره ، کهکشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار